Щерба, Н. С. (2007) Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти. Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених. с. 236-237.
|
Text
Download (93kB) | Перегляд |
Опис
Компетентнісна парадигма сучасної української освіти (як її структурно-змістовий вимір) зумовлює організацію навчального процесу та оцінювання його результатів через розвиток у суб’єктів навчання ключових компетенцій. У цьому аспекті вивчення циклу мовних предметів розглядається через призму формування в учнів та студентів ключових комунікативних компетенцій у рідній та іноземних мовах (ІМ). Комунікативна іншомовна компетенція має свої компоненти, які, власне, і підлягають розвитку. Більшість науковців відносять до їх числа і стратегічну компетенцію (СК) (М. Canale, М. Swain, 1980; Л. Бахман, А. Палмер, 1982; М. Canale, 1983; J.A. van Ek, 1986; В.М. Топалова, 1998 та інші).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 14 Трав 2014 08:15 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11210 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |