Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання

Березенська Л. І., Волощук (Мормуль) А. М., Татура І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1).

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Опис

Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 06:07
Оновлення: 15 Серп 2015 06:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11280

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу