Березенська Л. І., Волощук (Мормуль) А. М., Татура І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1).
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Опис
Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 16 Трав 2014 06:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:35 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11280 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |