Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти

Вознюк, О. В., Тичина, О. Р. (1998) Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти. Інший. Волинь, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (5MB) | Перегляд

Опис

Монографія є спробою комплексного дослідження людини як сутності, що навчається та розвивається. Автори аналізують розвиток предметів та явищ, які відносяться до різних рівнів реальності, що дозволяє сформулювати основні аспекти концепції універсальної парадигми розвитку. Досліджується феномен соціальної динаміки в широкому філософському та психологічному контекстах, що дає можливість розширити когнітивне поле аналізу та поєднати факти, які відносяться до віддалених одна від одної галузей знань. Монографія репрезентує концепцію духовності як цілісності на основі погляду на духовність як всезагальне явище нашого світу. Розглядаються актуальні проблеми освіти на грунті сформульованої авторами нової парадигми освіти.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Ключові слова: The monographic is an endeavour of complex research directed at the wide-ranging synthesis of human being and the Universe in the context of their development. The authors analyse the development of various things and phenomena belonging to different levels of reality which enables them to outline the main aspects of the concept of universal paradigm of development. The authors try to substantiate the basic patterns of social dynamics due to the concept of universal model of development. The authors analyse the problem of social dynamics in the broad psychological and philosophical context, which gives them an opportunity to widen the cognitive sphere of their analysis, to unite facts of the remotest fields of knowledge. The authors represent the concept of spirituality as wholeness on the basis of the cognitive analysis of spirituality as the universal phenomenon of our world. The actual problems of education under the angle of the authors's new paradigm of education are considered.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 31 Бер 2018 10:04
Останні зміни: 31 Бер 2018 10:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26866

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу