Вгору на рівень |
Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. с. 171-176.
Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Формування лінгвістичної соціокультурної компетентності учнів старшої школи на основі технології inquiry-based learning. Інноваційна педагогіка, 1 (69). с. 77-81. ISSN 2663-6085
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). с. 87-91. ISSN 2663-6085
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Формування панорамного педагогічного мислення майбутніх вчителів іноземної мови в контексті нової Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (59). с. 202-208. ISSN 2308-4863
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 200-205.
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2020) Реалізація метапредметного підходу у навчанні іноземних мов учнів старшої школи. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: Констатації та діалоги в просторі науки та освіти [колективна монографія]. с. 150-158.
Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Горобченко, Н. В., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С. (2016) Організація і проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Калінін, В. О. (2015) Відгук офіційного опонента, кандидата педагогічних наук, доцента, начальника управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації Калініна Вадима Олександровича на дисертацію Павленко Анни Юріївни «Формування загальнокультурної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2015) Формування методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час професійної підготовки у мовному ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 36-40. ISSN 2076-6173
Калінін, В. О. (2011) Місце соціокультурної компетенції у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія. с. 131-149.
Калінін, В. О. (2010) Інноваційні технології формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови у діалозі культур. In: Інноваційні технології формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови у діалозі культур : Навчально-методичний посібник. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Калінін, В. О. (2010) Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 73-76. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2010) Формування соціокультурної компетенції учнів профільної школи з використанням інтерактивних методів навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 50-53. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2008) Контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови в процес формування його професійної компетентності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 61-64.
Калінін, В. О. (2008) Технології формування професійної соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. In: Технології формування професійної соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови: Навчально-методичний посібник. Житомир: «Полісся».
Калінін, В. О. (2007) Використання міні-лекції як форми педагогічної технології "діалог культур" у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Українська полоністика (3-4). с. 142-148.
Калінін, В. О. (2007) Педагогічна технологія "діалог культур" як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: Монографія. Робочий документ. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Калінін, В. О. (2006) Професійна соціокультурна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 58-63.
Калінін, В. О. (2005) Використання педагогічної технології "діалог культур" у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 54-56.
Калінін, В. О. (2005) Формування якостей та здібностей майбутнього вчителя іноземної мови у контексті соціокультурної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 188-190.
Калінін, В. О. (2004) Використання пошукових соціокультурних задач як засіб формування соціокультурних умінь майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 28-30.
Калінін, В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 125-128.
Калінін, В. О. (2003) Особливості формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови у процесі професійно-педагогічної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 154-156.