Вгору на рівень |
Klymenko, Yuliia, Кравець, О. Є. (2024) The Development of Emotional Intelligence of Primary School Children by Means of Innovative Technologies. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О.С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.
Назарчук, Л. Ю., Кравець, О. Є. (2024) Сучасні інноваційні технології навчання на уроках іноземної мови. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Самборська, Н. М., Кравець, О. Є. (2023) Англомовна студентська конференція як інструмент розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Інноваційна педагогіка, 2 (63). с. 109-112. ISSN 2663-6085
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Кулак, В. І., Михайлова, О. С. (2023) Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном. Проектний звіт. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Свириденко, І. М., Кравець, О. Є. (2023) Використання SMART-технологій на уроках іноземної мови при формуванні мовної компетентності учнів основної школи. Імідж сучасного педагога. с. 51-57. ISSN 2221-6316
Корнійчук, Ю. І., Кравець, О. Є. (2023) Використання мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Кравець, О. Є., Самборська, Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 198-211. ISSN 2663-6387
Кравець, О. Є., Самборська, Н. М. (2023) Використання технології перевернутого класу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових закладів освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (114). с. 198-211. ISSN 2663-6387
Семенович, Я. М., Кравець, О. Є. (2023) Метод проектів в процесі навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Марченко, І. П., Кравець, О. Є. (2023) Потенціал дидактичної гри на уроці англійської мови для розвитку креативності учнів початкової школи. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Кравець, О. Є., Приймак, А. М. (2023) Професійна компетентність учителя іноземної мови нової української школи. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. ISSN 2415-7872
Висоцька, Л. М., Кравець, О. Є. (2023) Проєктна діяльність на уроці англійської мови як чинник розумового розвитку учнів початкових класів. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Шокал, В. І., Кравець, О. Є. (2023) Психолого-педагогічні аспекти реалізації інтерактивних методів навчання молодших школярів на уроках англійської мови в умовах НУШ. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Самойлюкевич, І. В., Михайлова, О. С., Зимовець, О. А., Дєньгаєва, С. В., Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Кравець, О. Є. (2022) Іноземна мова за професійним спрямуванням: Навчально-методичний посібник з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Кравець, О. Є., Самборська, Н. М., Кухарьонок, С. С. (2022) Використання інформаційно-цифрових технологій вивчення англійської мови в процесі дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка (52(2)). с. 128-132. ISSN 2663-6085
Самборська, Н. М., Кравець, О. Є. (2022) Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти за допомогою дискурсивної технології навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2 (9). с. 99-103. ISSN 2311-5491
Вознюк, О. В., Самойлюкевич, І. В., Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Кравець, О. Є., Зимовець, О. А. (2021) Методичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови. Методичний експрес:, 4 . Вид. "Євро-Волинь", Житомир.
Шпіхернюк, Д. О., Кравець, О. Є. (2021) Використання казки в дошкільному віц. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Семенович, Я. М., Кравець, О. Є. (2021) Використання методу повної фізичної реакції в навчанні англійської мови дошкільників. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Шпедько, Д. Ю., Кравець, О. Є. (2021) Використання сюжетно-рольової гри на заняттях з іноземної мови в ДНЗ. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Воробей, С. А., Кравець, О. Є. (2021) Використання теорії множинного інтелекту на заняттях з англійської мови. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Устецька, М. О., Кравець, О. Є. (2021) Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання здобувачів освіти. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті».
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В. (2021) Методичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей ЗВО, керівників гуртків англійської мови ЗДО та вчителів англійської мови початкових класів ЗЗСО. [Навчальний матеріал]
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2020) Використання літературних творів як засобу формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи на уроках іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (62). с. 42-47.
Свириденко, І. М., Кравець, О. Є. (2019) Faithfulness Breeding Model in Personal Relationships of Students of Higher Education Establishments: Collective monograph. In: Problem Space of Modern Society: Philosophical-Communicative and Pedagogical Interpretations. Part I. / O. E Kravets, I. N. Svirydenko. BMT Erida Sp. z.o.o, Warsaw, с. 213-228.
Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Дєньгаєва, С. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В., Хегарті, Дж. (2019) Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі. О. О. Євенок, Житомир.
Кравець, О. Є., Приймак, А. М. (2019) Теоретичні засади реалізації адаптивної технології проектування навчальної інформації в процесі вивчення іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Використання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ЗВО. «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (28 вересня 2018 р)., м. Умань. с. 196-200.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Використання онлайн-навчання в процесі вивчення іноземної мови на нефілологічних факультетах вищих учбових закладів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія»: науковий журнал. Острог (3(71)). с. 11-14.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Технологія використання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ВНЗ (докомунікативний етап). International Journal of Innovative Technologies in Social Science : RS Scientific Edition (3). с. 31-36. ISSN 2544-9338
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2017) Використання технології проектування навчальної інформації в ході дистанційного вивчення іноземної мови у ВНЗ на неспеціальних факультетах. Інформаційні технології і засоби навчання : період. наукове електрон. видання., 60 (4). с. 195-204. ISSN 2076-8184
Кравець, О. Є. (2017) Использование материальных и нематериальных форм представления учебной информации преподавателем вуза на занятиях иностранного языка. Современные тенденции развития науки и технологий. с. 66-71. ISSN 2413-0869
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2017) Технологія розвитку культури публічного виступу студентів немовних факультетів іноземною мовою на професійну тематику. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. с. 29-33. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996
Кравець, О. Є. (2017) Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза). «Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі»: збірник матеріалів IV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (29 листопада 2017 р.)..
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2016) Використання адаптивної технології на заняттях з іноземної мови у ВНЗ при вивчені сучасних норм академічного письма. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. с. 15-18. ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996
Кравець, О. Є. (2016) Використання адаптивної технології як засобу формування професійної комунікації студентів немовних спеціальностей на заняттях з іноземної мови. «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.)..
Кравець, О. Є. (2015) Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць (144). с. 371-375.
Кравець, О. Є., Сердійчук, Л. П. (2015) Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза). «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.)..
Кравець, О. Є. (2014) Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза). Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 49-52.
Кравець, О. Є. (2014) Особливості розробки інформаційного конструкту технології проектування навчальної інформації викладачам вищої школи: декомунікативна фаза. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 87-93.
Кравець, О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (7). с. 264-270.
Кравець, О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 126-130. ISSN 2076-6173
Кравець, О. Є. (2012) Теоретичні основи побудови технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Особистість у єдиному освітньому просторі : зб. матеріалів ІІІ Міжнародного освітнього форму, (Запоріжжя, 22–23 квітня 2012 р.). с. 19-21.
Кравець, О. Є. (2012) Технологія проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Кравець, О. Є. (2009) До питання професійної педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 161-165. ISSN 2076-6173
Кравець, О. Є. (2007) Історичний аналіз поняття "проектування" в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 161-165. ISSN 2076-6173
Кравець, О. Є. (2006) Категоріальний аналіз поняття "навчальна інформація" у контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). с. 33-35. ISSN 2076-6173
Кузнєцова, І. В., Зимовець, О. А., Кравець, О. Є., Кухарьонок, С. С., Памірський, М. С., Памірська, Л. Ю., Шабадей, Н. П. (2004) Ваша англійська мова: практикум з англійської мови для студентів І курсу неспеціальних факультетів. Видавництво ЖДУ ім. І.Франка.
Кравець, О. Є., Зимовець, О. А. (2004) Використання автентичних науково-публіцистичних іншомовних текстів при навчанні англійської мови студентів неспеціальних факультетів як засобу формування навичок вивчаючого читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 141-146. ISSN 2076-6173
Кравець, О. Є., Памірська, Л. Ю. (2004) Використання проблемних текстів по спеціальності як засіб формування комунікативної компетенції у студентів немовних вузів на старшому етапі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 50-53. ISSN 2076-6173
Зимовець, О. А., Кравець, О. Є. (2003) Використання автентичних друкованих текстів як засіб формування комп’ютерної лексичної компетенції на старшому етапі навчання іноземних мов студентів середніх та вищих навчальних закладів. Матеріали міжнародної наукової конференції "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті”. с. 122-134.
Памірська, Л. Ю., Кравець, О. Є. (2003) Початкові етапи формування вмінь науково-популярних текстів в учнів старших класів ЗОШ. Навчай і навчайся: збірник науково-методичних матеріалів, 4. с. 25-29.