Items where Author is "Павловська, Л. Д."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 22.

Article

Павловська, Л. Д. and Мрачковська, Н. К. (2019) Іміджова складова зростання конкурентного статусу підприємства. Економіка. Управління. Інновації (24). pp. 58-74. ISSN 2410-3748

Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. (2018) Альтернатива сірій зоні та занепаду в економіці України. Szara strefa a ubezpieczenia spoleczne aspekty ekonomiczne, spoleczne, etyczne.

Павловська, Л. Д. (2018) Доктрина 2030 – запорука протистояння тіньовій економіці. Україна 2030.

Павловська, Л. Д. (2018) Конкурентні переваги органічної продукції. Економіка. Управління. Інновації (2 (23)). ISSN 2410-3748

Павловська, Л. Д. (2018) особливості проведення наукових досліджень викладачами вузів. Економіка. Управління. Інновації (1(22)). ISSN 2410-3748

Павловська, Л. Д. (2016) Мaркетинговi iнструменти в системi зaбезпечення конкурентного стaтусу м’ясопереробних пiдприємств. Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обгрунтування прогресивних змін.

Павловська, Л. Д. and Павловський, Д. В. (2015) Комплексний аналіз середовища молокопереробного підприємства. Сучасні економічні системи: стан та перспективи.

Book Section

Павловська, Л. Д. and Косович, О. В. (2017) Моделювання конкурентного статусу у системі маркетингу підприємств. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 30-56.

Monograph

Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. and Ніколаєнко, С. М. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Мосійчук, І. В. and Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Other. Євенок О.О., Житомир.

Conference or Workshop Item

Павловська, Л. Д. and Григорусь, Ю. (2017) Продуктивність праці та шляхи її підвищення на підприємстві. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Павловська, Л. Д. and Школьна, А. (2017) Система управління матеріальними запасами підприємства. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

Book

Павловська, Л. Д. and Павловський, Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. О.О. Євенок.

Вікарчук, О. І. and Павловська, Л. Д. and Пойта, І. О. and Мосійчук, І. В. and Калініченко, О. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Ніколаєнко, С. М. (2017) Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку. ЖДУ ім Івана Франка, Житомир.

Teaching Resource

Павловська, Л. Д. and Павловський, Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. [Teaching Resource]

Павловська, Л. Д. and Боцян, Т. В. and Карпюк, О. А. and Мосійчук, І. В. (2017) Методичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з «Управління персоналом» для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент». [Teaching Resource]

Боцян, Т. В. and Карпюк, О. А. and Павловська, Л. Д. and Янковська, О. І. and Саух, І. В. and Філіпенко, Т. В. (2015) Методичні рекомендації щодо виконання та захисту дипломних робіт студентів спеціальності 8.03060101 Менеджмент організацій та адміністрування (за видами економічної діяльності). [Teaching Resource]

Кащук, К. М. and Боцян, Т. В. and Павловська, Л. Д. (2015) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з курсу «Cтатиcтика». [Teaching Resource]

Павловська, Л. Д. (2015) Методичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з курсу «Економіка і фінанси підприємства». [Teaching Resource]

Other

Павловська, Л. Д. and Ковпака, А. А. (2021) Маркетинг інноваційних товарів:методичні рекомендації до практичних занять з освітньої компоненти «Маркетинг інноваційних товарів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. ЖДУ ім.Івана Франка.

Павловська, Л. Д. and Школьна, А. В. (2018) Управління забезпеченням підприємства матеріальними ресурсами (на матеріалах ТОВ «МАЗІС»). ЖДУ ім І. Франка, Житомир.

Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. (2017) Стратегія створення нових ринків без конкуренції. ТОВ "Тенар".

Бордзань, С. П. and Павловська, Л. Д. (2016) Удосконалення соціально-психологічних методів управління підприємством (на матеріалах ПАТ “Житомирський комбінат силікатних виробів”). ЖДУ ім. І.Франка.

This list was generated on Tue Oct 19 11:43:46 2021 EEST.