Вгору на рівень |
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Шикирава, Н. М. (2022) Статеві відмінності самооцінки та мотивації навчання студентів. Габітус, 34. с. 47-53. ISSN 2663-5208
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Прокудіна, В. (2021) Образ "чоловіка" і "жінки" у свідомості особистості різного віку (крос-культурне дослідження). Проблеми сучасної психології, 1. с. 83-90. ISSN 2310-4368
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Дранківська, А. П. (2021) Особливості психологічного благополуччя особистості з різними захисними механізмами. Вчені Записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 32 (1). с. 45-50. ISSN 2709-3093
Тичина, І. М., Котлова, Л. О., Можаровська, Т. В., Котловий, С. А. (2020) Курси підвищення кваліфікації «Інноваційні форми роботи у діяльності практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти» при Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Неформальна освіта: кращі практики і проекти (3).
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Загурська, І. С. (2020) Сприймання дітей з особливими освітніми потребами педагогічними працівниками: теоретичний огляд. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. с. 197-201.
Тичина, І. М. (2019) Особистснісне зростання як передумова і критерій збереження психічного здоров’я людини. Актуальні проблеми особистісного зростання (збірник наукових праць). с. 248-250.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2018) До проблеми організації психологічного супроводу на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти. Збірник наукових праць ЗОІППО (1(30)).
Тичина, І. М., Марчук, А. П. (2018) Особливості сімейних цінностей гетеросексуальних людей і людей із ЛГБТ-спільноти. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). с. 203-208.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16.
Тичина, І. М. (2018) Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції (3). с. 134-136.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2017) До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю. Лікарська справа (7(114)). с. 116-122. ISSN 0049-6804
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2017) Підготовка майбутніх психологів до роботи із дітьми з вадами розумового розвитку в умовах інтернатних закладів. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи. с. 158-161.
Тичина, І. М., Листопадська, Марина (2016) Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). с. 86-89.
Тичина, І. М., Байдюк, А. (2016) Дослідження ціннісної сфери сучасних підлітків у процесі ідентифікації з медійними героями. Особистісне зростання: теорія і практика (2). с. 79-82.
Тичина, І. М., Дорошенко, Д. (2016) Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 151-152.
Осіпова, А., Тичина, І. М. (2016) Психологічний аналіз образу майбутнього у свідомості людей, які вивчають іноземну мову. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 112-114.
Байдюк, А., Тичина, І. М. (2016) Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації з героями-симулякрами та медіаперсонами. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (8). с. 8-11.
Тичина, І. М. (2015) Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Вісник Інституту розвитку дитини. (38). с. 158-164.
Тичина, І. М., Байдюк, А., Жигун, Ю., Кухарчук, В., Лобода, О. (2015) Професійний вибір в уявленнях сучасних старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 125-129.
Тичина, І. М., Листопадська, М. (2015) Професійний вибір в уявленнях сучасних старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 108-111.
Тичина, І. М. (2015) Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 263-273.
Тичина, І. М. (2014) Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 202-206. ISSN 2311-8466
Музика, О. Л., Гавриловська, К. П., Тичина, І. М., Майстренко, Т. М., Весельська, А. Л., Оснадчук, Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 58-64. ISSN 2076-6173
Тичина, І. М. (2008) Рефлексія здібностей у процесі професійної переорієнтації випускників з різним досвідом роботи. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (4). с. 284-291.
Тичина, І. М. (2008) Рефлексія здібностей у процесі професійної переорієнтації випускників з різним досвідом роботи. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 ( 4). с. 284-291.
Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у процесі професійної переорієнтації. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики. с. 157-168.
Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у ситуації професійної переорієнтації. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. (12 (37). с. 205-211.
Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12). с. 112-115.
Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 11-12 квітня 2006 р. с. 112-115.
Тичина, І. М. (2005) Аналіз ціннісних детермінант професійної переорієнтації студентів із різним досвідом роботи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. (Серія). с. 253-262.
Тичина, І. М. (2005) Дослідження ціннісних детермінант професійної переорієнтації. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції „Ціннісні парадигми освіти в контексті євроінтеграції. с. 145-149.
Тичина, І. М. (2005) Проблема ціннісної регуляції професійного вибору студентів, що здобувають другу вищу освіту. Особистісні освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник / за ред. М.М. Заброцького. с. 81-82.
Тичина, І. М. (2005) Професійний вибір у контексті життєвих виборів людини. Тези доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків». с. 42-43.
Тичина, І. М. (2004) До проблеми визначення та класифікації цінностей громадської діяльності. Молодь в умовах нової соціальної перспективи / Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 342-344.
Тичина, І. М. (2000) Творчість як засіб подолання життєвої кризи у дорослому віці. Духовність українства: Збірник наукових праць: Випуск другий / Ред. кол. Ю. Білодід та ін (Випуск). с. 33-36.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― основи патопсихології. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, с. 95-119.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Етика і психологія сімейних стосунків”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, с. 92-113.
Тичина, І. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи дефектології». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, с. 388-410. ISBN 978-966-485-070-1
Котлова, Л. О., Тичина, І. М. (2021) Консультативна робота психолога як пошук творчих ресурсів клієнта. In: . Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг.
Котлова, Л. О., Тичина, І. М. (2020) Теоретичні основи інклюзивної освіти в сучасних умовах. In: VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.).
Горбунова, В. В., Савиченко, О. М., Тичина, І. М., Портницька, Н. Ф. (2022) Методичний посібник для соціальних працівників: Посилення спроможності соціальних працівників здійснювати психосоціальну підтримку ветеранів та їх сімей з питань психічного здоров'я. -.
Дем'янчук, Ю. Ю., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2020) Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 13. ЖДУ імені Івана Франка.
Кириченко, В. В., Тичина, І. М., Атаманська, О. А. (2015) Як досягти успіху ? [Зображення]
Хворова, Г. М., Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Портницька, Н. Ф. (2023) Методичні вказівки з підготовки до атестаційного екзамену з дефектології та логопедії здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Хворова, Г. М., Желтова, О. О., Лесик, С. М. (2022) Спеціальна методика навчання української мови. [Навчальний матеріал]
Тичина, І. М., Весельська, А. Л., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Основи психологічного консультування. [Навчальний матеріал]
Загурська, І. С., Гавриловська, К. П., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2020) Робота психолога у медико-психолого-педагогічній комісії (інклюзивно-ресурсному центрі). [Навчальний матеріал]
Тичина, І. М., Весельська, А. Л. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Психологія інклюзивної та спеціальної освіти». [Навчальний матеріал]
Гавриловська, К. П., Загурська, І. С., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Робота психолога в інклюзивно-ресурсному центрі». [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Музика, О. О., Тичина, І. М., Литвинчук, А. І. (2018) Загальна психологія: Методичні рекомендації з курсу для студентів І курсу спеціальності Психологія. [Навчальний матеріал]
Загурська, І. С., Никончук, Н. О., Тичина, І. М. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Психологічний спецпрактикум по спеціалізаціях». [Навчальний матеріал]
Савиченко, О. М., Тичина, І. М., Загурська, І. С. (2017) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Психологія особистості”. [Навчальний матеріал]
Шмиглюк, О. Г., Гречуха, І. А., Тичина, І. М. (2016) Інструктивно-методичні матеріали з дисципліни Індивідуально-орієнтоване консультування і психотерапія. [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2016) Психологічне обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія». [Навчальний матеріал]