Вгору на рівень |
Хворова, Г. М., Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Портницька, Н. Ф. (2023) Методичні вказівки з підготовки до атестаційного екзамену з дефектології та логопедії здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Хворова, Г. М., Желтова, О. О., Лесик, С. М. (2022) Спеціальна методика навчання української мови. [Навчальний матеріал]
Горбунова, В. В., Савиченко, О. М., Тичина, І. М., Портницька, Н. Ф. (2022) Методичний посібник для соціальних працівників: Посилення спроможності соціальних працівників здійснювати психосоціальну підтримку ветеранів та їх сімей з питань психічного здоров'я. -.
Тичина, І. М., Весельська, А. Л., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Основи психологічного консультування. [Навчальний матеріал]
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Шикирава, Н. М. (2022) Статеві відмінності самооцінки та мотивації навчання студентів. Габітус, 34. с. 47-53. ISSN 2663-5208
Котлова, Л. О., Тичина, І. М. (2021) Консультативна робота психолога як пошук творчих ресурсів клієнта. In: . Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг.
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Прокудіна, В. (2021) Образ "чоловіка" і "жінки" у свідомості особистості різного віку (крос-культурне дослідження). Проблеми сучасної психології, 1. с. 83-90. ISSN 2310-4368
Котлова, Л. О., Тичина, І. М., Дранківська, А. П. (2021) Особливості психологічного благополуччя особистості з різними захисними механізмами. Вчені Записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, 32 (1). с. 45-50. ISSN 2709-3093
Котлова, Л. О., Тичина, І. М. (2020) Теоретичні основи інклюзивної освіти в сучасних умовах. In: VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.).
Тичина, І. М., Котлова, Л. О., Можаровська, Т. В., Котловий, С. А. (2020) Курси підвищення кваліфікації «Інноваційні форми роботи у діяльності практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти» при Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Неформальна освіта: кращі практики і проекти (3).
Дем'янчук, Ю. Ю., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2020) Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 13. ЖДУ імені Івана Франка.
Загурська, І. С., Гавриловська, К. П., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2020) Робота психолога у медико-психолого-педагогічній комісії (інклюзивно-ресурсному центрі). [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Загурська, І. С. (2020) Сприймання дітей з особливими освітніми потребами педагогічними працівниками: теоретичний огляд. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. с. 197-201.
Тичина, І. М. (2019) Особистснісне зростання як передумова і критерій збереження психічного здоров’я людини. Актуальні проблеми особистісного зростання (збірник наукових праць). с. 248-250.
Тичина, І. М., Весельська, А. Л. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Психологія інклюзивної та спеціальної освіти». [Навчальний матеріал]
Гавриловська, К. П., Загурська, І. С., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2019) Силабус до вивчення дисципліни «Робота психолога в інклюзивно-ресурсному центрі». [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Музика, О. О., Тичина, І. М., Литвинчук, А. І. (2018) Загальна психологія: Методичні рекомендації з курсу для студентів І курсу спеціальності Психологія. [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2018) До проблеми організації психологічного супроводу на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти. Збірник наукових праць ЗОІППО (1(30)).
Загурська, І. С., Никончук, Н. О., Тичина, І. М. (2018) Методичні рекомендації до курсу «Психологічний спецпрактикум по спеціалізаціях». [Навчальний матеріал]
Тичина, І. М., Марчук, А. П. (2018) Особливості сімейних цінностей гетеросексуальних людей і людей із ЛГБТ-спільноти. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). с. 203-208.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16.
Тичина, І. М. (2018) Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції (3). с. 134-136.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2017) До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю. Лікарська справа (7(114)). с. 116-122. ISSN 0049-6804
Савиченко, О. М., Тичина, І. М., Загурська, І. С. (2017) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни “Психологія особистості”. [Навчальний матеріал]
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2017) Підготовка майбутніх психологів до роботи із дітьми з вадами розумового розвитку в умовах інтернатних закладів. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи. с. 158-161.
Шмиглюк, О. Г., Гречуха, І. А., Тичина, І. М. (2016) Інструктивно-методичні матеріали з дисципліни Індивідуально-орієнтоване консультування і психотерапія. [Навчальний матеріал]
Тичина, І. М., Листопадська, Марина (2016) Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). с. 86-89.
Тичина, І. М., Байдюк, А. (2016) Дослідження ціннісної сфери сучасних підлітків у процесі ідентифікації з медійними героями. Особистісне зростання: теорія і практика (2). с. 79-82.
Тичина, І. М., Дорошенко, Д. (2016) Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 151-152.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2016) Психологічне обстеження школярів, що потребують корекції розумового розвитку: Методичні рекомендації до лабораторних занять з курсу «Патопсихологія». [Навчальний матеріал]
Байдюк, А., Тичина, І. М. (2016) Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації з героями-симулякрами та медіаперсонами. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (8). с. 8-11.
Тичина, І. М. (2015) Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Вісник Інституту розвитку дитини. (38). с. 158-164.
Тичина, І. М., Байдюк, А., Жигун, Ю., Кухарчук, В., Лобода, О. (2015) Професійний вибір в уявленнях сучасних старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 125-129.
Тичина, І. М., Листопадська, М. (2015) Професійний вибір в уявленнях сучасних старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). с. 108-111.
Тичина, І. М. (2015) Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 263-273.
Кириченко, В. В., Тичина, І. М., Атаманська, О. А. (2015) Як досягти успіху ? [Зображення]
Тичина, І. М. (2014) Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 202-206. ISSN 2311-8466
Музика, О. Л., Гавриловська, К. П., Тичина, І. М., Майстренко, Т. М., Весельська, А. Л., Оснадчук, Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 58-64. ISSN 2076-6173
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― основи патопсихології. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, с. 95-119.
Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Етика і психологія сімейних стосунків”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, с. 92-113.
Тичина, І. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи дефектології». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, с. 388-410. ISBN 978-966-485-070-1
Тичина, І. М. (2008) Рефлексія здібностей у процесі професійної переорієнтації випускників з різним досвідом роботи. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 (4). с. 284-291.
Тичина, І. М. (2008) Рефлексія здібностей у процесі професійної переорієнтації випускників з різним досвідом роботи. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць / За ред. В.О. Моляко, 12 ( 4). с. 284-291.
Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у процесі професійної переорієнтації. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики. с. 157-168.
Тичина, І. М. (2006) Особливості рефлексії здібностей у ситуації професійної переорієнтації. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. (12 (37). с. 205-211.
Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (11-12). с. 112-115.
Тичина, І. М. (2006) Професійний вибір як життєвий вибір суб’єкта професійної діяльності. Актуальні проблеми діяльності психологічної служби системи освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 11-12 квітня 2006 р. с. 112-115.
Тичина, І. М. (2005) Аналіз ціннісних детермінант професійної переорієнтації студентів із різним досвідом роботи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. (Серія). с. 253-262.
Тичина, І. М. (2005) Дослідження ціннісних детермінант професійної переорієнтації. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції „Ціннісні парадигми освіти в контексті євроінтеграції. с. 145-149.
Тичина, І. М. (2005) Проблема ціннісної регуляції професійного вибору студентів, що здобувають другу вищу освіту. Особистісні освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник / за ред. М.М. Заброцького. с. 81-82.
Тичина, І. М. (2005) Професійний вибір у контексті життєвих виборів людини. Тези доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків». с. 42-43.
Тичина, І. М. (2004) До проблеми визначення та класифікації цінностей громадської діяльності. Молодь в умовах нової соціальної перспективи / Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 342-344.
Тичина, І. М. (2000) Творчість як засіб подолання життєвої кризи у дорослому віці. Духовність українства: Збірник наукових праць: Випуск другий / Ред. кол. Ю. Білодід та ін (Випуск). с. 33-36.