Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 15.

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О., Климович, Ю. Ю., eds. (2020) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Гирин, О. В. (2020) Lexical and Grammatical Hedging as the Means of Author’s Modality. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (93). с. 96-103. ISSN 2663-7642

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2020) Реалізація метапредметного підходу у навчанні іноземних мов учнів старшої школи. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІІ: Констатації та діалоги в просторі науки та освіти [колективна монографія]. с. 150-158.

Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Полховська, М. В., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Матушевська, Н. В., Гирин, О. В., Рудик, І. М., Климович, Ю. Ю., Савчук, І. І., Жуковська, В. В., Щерба, Н. С. (2020) Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів. Департамент освіти житомирської міської ради.

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи.

Калініна, Л. В., Телешман, Ю. Б. (2020) Медіаосвітні технології у формуванні вмінь 21 століття учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка.

Климович, Ю. Ю. (2020) Перевернуте навчання як засіб самостійного оволодіння професійно-значущими знаннями студента у закладі вищої освіти. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 45-49.

Лісова, Ю. О. (2020) Гендерний підхід до постаті ЧУЖОГО. In: Сучасна філологія: актуальні наукові проблеми та шляхи вирішення : Міжнародна науково-практична конференція, 24-25 квітня 2020, Одеса, Україна.

Лісова, Ю. О. (2020) Підходи до вивчення художньої літератури у викладанні іноземної мови. In: Organization of the educational process in the area of philological sciences: a global experience and national practice, 16 листопада - 28 грудня 2020, Венеціанський університет Ка' Фоскарі, Італія.

Папіжук, В. О. (2020) "Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури". ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Папіжук, В. О. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з французької мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2020) Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід. Український педагогічний журнал (2). с. 16-22. ISSN 2411-1317

Савчук, І. І. (2020) Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Щерба, Н. С. (2020) Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: веб-квести, кейси та тести. ЖДУ імені Івана Франка.

Щерба, Н. С., Горобченко, Н. В. (2020) Методичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборах. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Цей список був створений у Thu Dec 19 09:38:05 2024 EET.