Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: K | S | А | К | Л | М | П | С | Щ
Число елементів: 23.

K

Kuzmenko, O., Kanova, Liudmyla, Lisova, Yuliia, Papizhuk, Valentina, Slonovska, Oksana (2024) ICT as a tool to optimise foreign language teaching in the HEI. Scientific Herald of Uzhhorod University. Series "Physics" (55). с. 1723-1732. ISSN 2415-8038

S

Savchuk, I. I., Lysetska, Y. V., Savchuk, O. R. (2024) Linguopragmatic and cognitive features of the deixis implementation in the english fiction by Mark Twain. Нова філологія (93). с. 169-175. ISSN 2414-1135

Svyrydiuk, Vira, Bodyk, Ostap, Kalinina, Larysa, Prokopchuk, Nataliya, Khrystych, Nina (2024) The digital frontier: strategies and tools for cultivating educational-strategic competence for pre-service teachers. Інформаційні технології і засоби навчання, 101 (3). с. 1-14. ISSN 2076-8184

А

Антоненко, Н. Є., Коноваленко, Т. В., Король, Т. Г., Подосиннікова, Г. І., Прокопчук, Н. Р., Салюк, Б. А., Шевченко, М. Ю., Школа, І. В. (2024) Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language: a collective monograph. "Євро-Волинь", Житомир.

К

Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. с. 171-176.

Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Формування лінгвістичної соціокультурної компетентності учнів старшої школи на основі технології inquiry-based learning. Інноваційна педагогіка, 1 (69). с. 77-81. ISSN 2663-6085

Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Папіжук, В. О. (2024) Learning to Teach in University: Future English Teachers’ Guidebook. Навчайся викладати у закладі вищої освіти: посібник викладачу англійської мови ЗВО. ПП «Євро-Волинь».

Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2024) Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 50-57. ISSN 2786-5622

Калініна, Л. В., Мяновська, Т. М., Папіжук, В. О., Щерба, Н. С., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Григор’єва, Т. Ю., Климович, Ю. Ю., Михайлова, О.С., Кравець, О. Є., Ковальчук, І. С., Гаращук, К. В. (2024) Новий учитель – щасливий учень – успішна нова українська школа. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2024) Мовна і методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови нового покоління на основі методичного синергізму. Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (71). с. 234-240. ISSN 2308-4855

Климович, Ю. Ю. (2024) Immersive 360-degree Videos in Teaching English: a Practical Overview. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції “Навчання англійської мови у воєнний час: розмаїття голосів стійкості та співчуття”. с. 49-50.

Климович, Ю. Ю. (2024) Meta-skills як ключові вміння успішного вчителя іноземної мови ХХІ століття. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки. с. 288-292.

Климович, Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (30). с. 1182-1192. ISSN 2786-5274

Ковальська, К. В., Кузьменко, О. Ю., Науменко, Т. С. (2024) Інтерактивні методи викладання для стимулювання критичного мислення учнів середніх класів в Україні: ефективність та стратегії імплементації. Академічні візії (29). ISSN 2786-586X

Кузьменко, О. Ю. (2024) Англійськість як культурний феномен. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка.

Кузьменко, О. Ю. (2024) Формувальне оцінювання: історія становлення та ключові характеристики. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : зб. матеріалів наук.-практ. Інтернет-конф..

Л

Лісова, Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.

М

Марєєв, Д. А., Лісова, Ю. О., Артиш, О. О. (2024) Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти (22). с. 297-310. ISSN 2786-6165

П

Папіжук, В. О. (2024) Виклики дистанційного навчання іноземної мови. Particularities of using modern educational technologies in teaching philological disciplines; scientific and pedagogical internship, April 1-May 12, 2024.

Прокопчук, Н. Р. (2024) Revealing and Healing Students' Needs and Anxiety in the EFL Classroom: Navigating the Wartime Context in Ukraine. In: 2024 TESOL-Ukraine National Convention Compassionate ELT: voices of resilience and diversity in a time of war, 24-26 травня 2024, Львів.

С

Савчук, І. І. (2024) Актуалізація характеристик дій особи в значенні лексичних одиниць сучасної англійської мови на позначення суперництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (102). с. 111-119. ISSN 2663-7642

Щ

Щерба, Н. С. (2024) Creating English Courses for Learners with Diverse Disabilities. Tapestry: A Multimedia Journal for Teachers and English Learners (1). с. 18-21.

Щерба, Н. С. (2024) The Application of the Universal Design for Learning in University Curriculum Design. Сучасні тенденції методики викладання іноземних мов.

Цей список був створений у Sat Sep 7 10:00:44 2024 EEST.