Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Y | А | Г | З | К | П | С
Число елементів: 18.

Y

Yakushko, K. H., Haidai, I. O., Hariunova, Y. O., Pryshchepa, O. P., Marieiev, D. A. (2022) Theoretical and methodological principles of teaching linguists: the Ukrainian case. Amazonia Investiga, 11 (56). с. 240-249. ISSN 2322-6307

А

Анхим, О. І. (2022) Транснаціональна література: проблема визначення і передумови дослідження. Закарпатські філологічні студії, 2 (25). с. 231-235. ISSN 2663-4899

Астрахан, Н. І. (2022) Апокаліпсис як альтернатива нескінченності страждання: до питання про витоки художньої концептуалізації історії та мистецтва. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, 2022 (20). с. 6-13. ISSN 2311-2433

Астрахан, Н. І., Ващенко, Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Методика навчання зарубіжної літератури» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Астрахан, Н. І., Зелінська, Н. М. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Г

Горобченко, Н. В. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти із дисципліни «Навчання німецької мови». [Навчальний матеріал]

Горобченко, Н. В., Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). с. 45-49. ISSN 2221-6316

Горобченко, Н. В., Ващенко, Т. Ю. (2022) Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласників. Імідж сучасного педагога (3(204)). с. 111-114. ISSN 2522-9729

Горобченко, Н. В., Тараба, І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога (1(202)). с. 83-86. ISSN 2221-6316

З

Закалюжний, Л. В., Ващенко, Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства та зарубіжна література» (Частина І)» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Закалюжний, Л. В., Ващенко, Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства та зарубіжна література» (Частина ІІ)» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

К

Коляда, О. В. (2022) Philosophical Analysis of the Concept Human Situation. WISDOM, 24(4), 64–72. с. 64-72.

П

Прищепа, О. П. (2022) Мова символів у поезії "Молодої Музи". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (98). с. 57-67. ISSN 2663-7642

Прищепа, О. П., Свисюк, О. В. (2022) Зміни концепту Україна у мовомисленні першокурсників (за результатами асоціативного експерименту 2015, 2018, 2021 ТА 2022 років). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 33(72) (5). с. 306-310. ISSN 2663-5992

С

Соколовська, С. Ф. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з освітньої компоненти "Історія німецької мови". [Навчальний матеріал]

Соколовська, С. Ф. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи з освітньої компоненти основи наукової та ділової комунікації ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. [Навчальний матеріал]

Соколовська, С. Ф. (2022) Тема як генератор драматургічного дискурсивного простору. Кримський міжнародний форум: філологія та журналістика : збірник матеріалів, 20 – 21 жовтня 2022 р., м. Київ. – Львів – Торунь. с. 200-203.

Соколовська, С. Ф. (2022) Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після». Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 33(72) (2). с. 187-192. ISSN 2663-5992

Цей список був створений у Sat Apr 27 07:52:18 2024 EEST.