Вгору на рівень |
Самойлюкевич, І. В., ed. (2022) Current problems of teaching foreign languages for specific purposes. All-Ukrainian student scientific and practical Internet-conference (April 18–22, 2022). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, м. Житомир.
Borovyk, Anastasiia, Samoylyukevych, Inna (2022) Inclusive Education as a Trend in the Development of Progressive Education Systems. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Danchuk, Іryna, Samoylyukevych, Inna (2022) The Didactic Game as a Means of the Intellectual Development of Primary School Children in the New Ukrainian School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Didkivska, Nаtaliia, Mykhailova, Oksana (2022) Spatial Orientation of Children of Upper-Kindergarten Age in a Barrier-Free Environment of Preschool Educational Institution. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Fedorenko, Anastasiia, Zymovets, Olena (2022) The Formation of Aesthetic Values of Junior Schoolchildren by Means of Folk Pedagogy. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Ghazaryan, Olha, Samoylyukevych, Inna (2022) Formation of Socio-Cultural Values of Junior Schoolchildren through Folk Pedagogy in English Lessons. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Hushchyna, Daryna, Dienhaieva, Svitlana (2022) The Historical and Cultural Background of Development of the Volyn District in the 18-20 Centuries. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Kalyuzhny, Dmytro, Nikitina, Iryna (2022) Modern Technologies of Teaching Foreign Languages. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Khimchyk, Elizaveta, Ivanenko, Iryna (2022) Modern Ways of Learning Foreign Languages. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Khrystyuk, Iryna, Mykhailova, Oksana (2022) The Formation of Communicative and Speech Readiness of Children of Upper-Kindergarten Age to School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Korolenko, Vladyslava, Dienhaieva, Svitlana (2022) Establishment of Choral Art at the Beginning of the XXI Century: Forms of Presentation. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Lukashuk, Iryna, Samoylyukevych, Inna (2022) Developing Soft Skills in Elementary School Students in English Lesson. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Lukyanchuk, Oleksandra, Mykhailova, Oksana (2022) Methodical Support of Teaching Children of Upper-Kindergarten Age of Storytelling. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Mashkovsky, Yevhen, Mykhailova, Oksana (2022) Ukrainian Folk Song and Rock Music: Ways of Synthesis. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Moroz, Alona, Kravets, Оlena (2022) Formation of Environmental Competence in Primary School Learners. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Mozharovska, Nаtaliia, Humankova, Olha (2022) Conditions for the Formation of Healthy Safety Competence in Children of Upper-Kindergarten Age by Means of Project Work. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Myronchuk, Valentyna, Samoylyukevych, Inna (2022) Integrated Literacy Lessons in the New Ukrainian School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Pokrasa, Anastasia, Kravets, Оlena (2022) Pedagogical Conditions for the Implementation of Gamification at the English Lesson in Primary School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Polyakova, Іryna, Samoylyukevych, Inna (2022) Formation of Сognitive Independence of Primary School Students in English Lessons by Means of Innovative Technologies. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Prachuk, Mariia, Samoylyukevych, Inna (2022) Gender Equality in Primary School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Prokhorenko, Anastasiia, Samoylyukevych, Inna (2022) The Formation of Communicative Skills in Primary School Children in English Lessons. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Rabushey, Tetiana, Humankova, Olha (2022) The Formation of Communicative Competence in Children of Upper-Kindergarten Age by Means of Drama. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Semenovych, Anastasia, Kravets, Оlena (2022) Building the Communicative Competences of Primary School Pupils through Group-creative Activities. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Shershen, Olha, Samoylyukevych, Inna (2022) Development of Creative Abilities of Primary School Students through Art in English Lessons. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Shydlovsky, Ihor, Mykhailova, Oksana (2022) Features of Musical Theatre Activity in Extracurricular Work. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Sinyanos, Olena, Kravets, Оlena (2022) Features of the Use of Game Technologies in the Professional Activities of Primary School Teachers. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Slobozhan, Yulia, Dienhaieva, Svitlana (2022) Features of the Organization of Cultural and Artistic Events. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Sterniichuk, Yuliia, Zymovets, Olena (2022) The Development of Oral Skills of Primary School Students in the English Lessons by Means of Storytelling. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Sudaryk, Olha, Samoylyukevych, Inna (2022) Developing Intelligence in Primary School Pupils in English Lessons by Means of Game Technologies. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Sushko, Daryna, Kravets, Оlena (2022) The Formation of Primary School Students’ Speech Competence in the Conditions of New Ukrainian School. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Vaskovska, Yulia, Samoylyukevych, Inna (2022) Formation of Self-Esteem in Junior Schoolchildren in the English Lessons. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Yarchuk, Kateryna, Samoylyukevych, Inna (2022) Development of Creative Abilities of Junior Schoolchildren in English Lessons. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Zubrytska, Vladyslava, Zymovets, Olena (2022) Technological Approach to the Formation of Creative Personality of Primary School Students. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Асламов, О. О., Завістовський, О. Д. (2022) Сучасні методи навчання англійській мові курсантів вищих навчальних закладів правоохоронної системи. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Вознюк, О. В. (2022) Аналіз нейтрального статусу принципу походження всесвіту та його гуманітарна екстраполяція. In: Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. праць / редкол. М. А. Козловець, Л. В. Горохова, О. В. Чаплінська [та ін.]. – Житомир: Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка, 2022., 19 травня 2022, ЖДУ імені Івана Франка.
Вознюк, О. В. (2022) Всесвіт та його ноосферні прояви у вимірі науки, освіти та релігії. In: Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка), 18 травня 2022 р., Кременчук.
Вознюк, О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. с. 58-61.
Вознюк, О. В. (2022) Концепція функціональної асиметрії головного мозку людини як потужний ресурс реалізації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Кременчуччина - основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 200-202.
Вознюк, О. В. (2022) Метод нелинейного прогнозирования исторических событий позволяет изменить мир к лучшему. Технічний звіт. Koob publications, Житомир.
Вознюк, О. В. (2022) Метод нелінійного прогнозування історичних подій. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, с. 263-308. ISBN 978-617-639-331-3
Вознюк, О. В. (2022) О субъективном опыте в познании мира. Проектний звіт. Koob publications, Житомир.
Вознюк, О. В. (2022) Основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії. Нові технології навчання (96). с. 35-43. ISSN 2710-3579
Вознюк, О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, с. 66-138. ISBN 978-617-639-331-3
Вознюк, О. В. (2022) Проблема впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої педагогічної освіти. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 52-55.
Вознюк, О. В. (2022) Розділ 1. Розробка цільового аспекту фундаментальної акмеології. In: Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності : монографія : кол. авторів (К. Климова, А. Плечко, Д. Куриленко, О. Вознюк, Н. Щерба, О. Гордієнко, Л. Шевцова,); / за ред. К. Климової. Вид-во Поліського національного університету, Житомир, с. 6-39. ISBN 978-617-7684-76-2
Вознюк, О. В. (2022) Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. с. 88-107.
Вознюк, О. В., Аргіропоулос, Д. (2022) New prospects for the development of competence approach in foreign language training of students. In: Сучасні тенденції професійної іншомовної підготовки студентів ЗВО в мультикультурному просторі: збірник матеріалів VІІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю, 16 лютого 2022 р., ЖДУ імені Івана Франка.
Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О., Балановська, T. І., Дорофєєв, О. В., Чіп, Л. О. (2022) Синергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових команд. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice,, 3 (44). с. 317-327.
Горобець, С. М., Кривонос, О. М., Вознюк, О. В. (2022) Навички роботи з фото- та відеоматеріалами як складова ІКТ-компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (111). с. 283-290. ISSN 2663-6387
Городецька, К. Р., Григор'єва, Т. Ю. (2022) Формування англомовної фонетичної компетенції учнів старшої школи. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Дубасенюк, О. А. (2022) Інноваційні стратегії у професійно-педагогічній освіті. In: Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти: монографія / відповідальні редактори Барановська Л.В. (Київ, Україна), Морська Л.І. (Жешув, Республіка Польща). ТОВ «Білоцерківдрук», с. 140-152.
Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2022) Study of the readiness of the prospective primary school teachers to work with intellectually gifted pupils. Освітня аналітика України, 21 (5). с. 92-105. ISSN 2617-8532
Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2022) Сучасні тенденції впровадження інформаційних технологій у процес підготовки майбутніх педагогів: досвід та перспективи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць (65). с. 20-30. ISSN 2412-1142
Залевська, А. В., Соловйова, Л. Ф. (2022) Особливості використання проєктного методу при вивченні дисципліни «Ділова іноземна мова» здобувачами немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Климова, К. Я., Плечко, А. А., Куриленко, Д. В., Вознюк, О. В., Щерба, Н. С., Гордієнко, О. А., Шевцова, Л. С. (2022) Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності. Інший. Вид-во Поліського національного університету, Житомир.
Кравець, О. Є., Самборська, Н. М., Кухарьонок, С. С. (2022) Використання інформаційно-цифрових технологій вивчення англійської мови в процесі дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка (52(2)). с. 128-132. ISSN 2663-6085
Кубіцький, С. О., Вознюк, О. В. (2022) The formation of a healthy lifestyle in the student youth as a complex task of Ukrainian education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (111). с. 184-194. ISSN 2663-6387
Куліковська, Н. В., Дубасенюк, О. А. (2022) Активізація англійського словникового запасу учнів початкової школи під час проведення занять з екологічного виховання у групі продовженого дня. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Мелаш, В. Д., Варениченко, А. Б., Вознюк, О. В. (2022) Методичні аспекти еколого-валеологічного виховання молодших школярів із особливими освітніми потребами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (109). с. 78-94. ISSN 2663-6387
Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2022) Формування англомовної аудитивної компетентності учнів початкової школи з використанням елементів драматизації. Baltic Journal of Legal and Social Sciences (1). с. 122-131.
Пастовенський, О. В., Вознюк, О. В. (2022) Інституційний аудит навчальних закладів як важлива складова забезпечення якості освіти в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 29-48. ISSN 2663-6387
Петровська, О. Ю., Зимовець, О. А. (2022) Формування пізнавального інтересу учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Попович, А. О., Завістовський, О. Д. (2022) Використання інформаційних технологій у навчанні іноземних мов студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Самборська, Н. М., Кравець, О. Є. (2022) Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти за допомогою дискурсивної технології навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2 (9). с. 99-103. ISSN 2311-5491
Самойлюкевич, І. В., Михайлова, О. С., Зимовець, О. А., Дєньгаєва, С. В., Вознюк, О. В., Гуманкова, О. С., Кравець, О. Є. (2022) Іноземна мова за професійним спрямуванням: Навчально-методичний посібник з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир.
Фаустова, І. А., Григор'єва, Т. Ю. (2022) Навчання монологічного мовлення учнів старшої школи на уроках англійської мови. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.
Шембарецька, О. С., Вознюк, О. В. (2022) Особливості викладання іноземної мови в інклюзивному класі початкової школи. Актуальні проблеми навчання іноземних мов за професійним спрямуванням.