Вгору на рівень |
Konevshchynska, O. E. (2015) University web- sites as mean of information and communication co-operation of subjects of educational activity. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 17(24), 24 (17). с. 142-146. ISSN 2411-8869
Антонюк, Д. С. (2015) Деякі аспекти вибору типу програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей. Актуальність підвищення економічної (фінансової) грамотності населення, особливо молодого покоління українців є важливим у контексті нагальної потреби реформування та інтеграції української економіки до міжнародних інститутів і загальносвітових соціально-. с. 88-90.
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Сороко, Н. В. (2015) Електронні бібліометричні системи як засіб інформаційно-аналітичної підтримки науково-педагогічних досліджень. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи, 1. с. 91-100. ISSN 2411-4685
Биков, В. Ю., Спірін, О. М., Шишкіна, М. П. (2015) Корпоративні інформаційні системи підтримування науково-освітньої діяльності на базі хмаро орієнтованих сервісів. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: збірник наукових праць. - Вип. 43 (47) частина 2. с. 178-206. ISSN 2078-7812
Бідюк, О. В. (2015) Новітні технології 3D-друку. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 124-126.
Вакалюк, Т. А. (2015) LMS за послугою SaaS – альтернативне вирішення проблеми проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Новітні комп’ютерні технології, 13. с. 118-125.
Вакалюк, Т. А. (2015) Using coverage of cloud technology in higher education in the works of foreign scholars. British Journal of Science, Education and Culture, I (2 (6)). с. 295-299. ISSN 0007-1657
Вакалюк, Т. А. (2015) Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. НАУКОВІ ЗАПИСКИ (8). с. 3-7. ISSN 978-966-7406-67-7
Вакалюк, Т. А. (2015) Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико- математичної і технологічної освіти., 3 (8). с. 3-7.
Вакалюк, Т. А. (2015) Модель процесів взаємодії учасників навчального процесу у хмаро орієнтованому навчальному середовищі. Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015» (10 груд. 2015 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. Бикова В. Ю. та Спіріна О. М.. с. 13-16.
Вакалюк, Т. А. (2015) Модель процесів взаємодії учасників навчального процесу у хмаро орієнтованому навчальному середовищі. IIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015». с. 13-16.
Вакалюк, Т. А. (2015) Перспективи використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики. Матеріали доповідей на науково-практичного семінару “Хмарні технології в сучасному університеті” (ХТСУ-2015): Черкаси, 24 березня 2015 р.. с. 5-6.
Вакалюк, Т. А. (2015) Підходи до створення моделі хмаро орієнтованого навчального середовища у науковій літературі. Сборник материалов XI Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании" (1-5 июня 2015 г., Варна, Болгария) (в 2-х томах) – Т. II – Международный научный журнал Acta Universitatis Pontica Euxinus – Специальный выпуск.. с. 380-385.
Вакалюк, Т. А. (2015) Теоретичні підходи до проектування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняній та зарубіжній літературі. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць (17). с. 90-94.
Вакалюк, Т. А. (2015) Хмаро орієнтоване навчальне середовище: категорійно-понятійний апарат. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (35). с. 38-41.
Вакалюк, Т. А., Медведєва, М. О. (2015) Advantages and disadvantages of use cloud data warehouse. Journal L'Association 1901 "SEPIKE" (11). с. 104-106.
Вакалюк, Т. А., Поліщук, В. В. (2015) Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України. Педагогіка вищої та середньої школи. (46). с. 114-119.
Вакалюк, Т. А., Шевельова, М. К. (2015) Використання інформаційно-комунікаційних технологій в загальноосвітніх школах для підвищення якості освіти. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості освіти/ Збірник наук. та науково-метод. праць [ред. кол.: В.Є. Берека (гол) та ін.].. с. 9-14.
Вербівський, Д. С. (2015) Деякі аспекти використання інноваційних технологій інформатики у вищій школі. Нові інформаційні технології для всіх" ІТЕА 2015": збірка праць Десятої міжнародної конференції.
Вербівський, Д. С., Жураківська, В. К. (2015) Роль ІКТ в діяльності студентського самоврядування вищої школи. Нові інформаційні технології для всіх" ІТЕА 2015": збірка праць Десятої міжнародної конференції.
Гавриловський, О. В. (2015) Comparative characteristics of educational platforms Moodle and codecademy. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 38-40.
Гавриловський, О. В. (2015) Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 224-225.
Гальчевська, О. А. (2015) Використання міжнародних наукометричних баз даних відкритого доступу в наукових дослідженнях. Інформаційні технології в освіті (23). ISSN 1998-6939
Гальчевська, О. А. (2015) Мобільний доступ до наукометричних систем у науково-педагогічних дослідженнях майбутніх докторів філософії. Навчально-науковий інститут комп'ютерних інформаційних технологій Національний авіаційний університет, Україна.
Гальчевська, О. А. (2015) Переваги використання системи Google Scholar у науково-дослідницькій діяльності. Сборник научных трудов II Международной заочной (с онлайн-участием) научно-методической конференции «Медиасфера и медиаобразование: специфика взаимодействия в современном социокультурном пространстве».
Гальчевська, О. А. (2015) Переваги та недоліки використання системи Google Scholar у науково педагогічних дослідженнях. ITEA-2015. (У процесі публікації)
Гальчевська, О. А. (2015) Проектування моделі використання хмарних інформаційно-аналітичних сервісів системи Google Scholar у підготовці докторів філософії. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Гальчевська, О. А. (2015) Проектування моделі використання хмарних інформаційно-аналітичних сервісів системи Google Scholar у підготовці докторів філософії. Головною проблемою підготовки докторів філософії є адаптація змісту та засобів науково-дослідної роботи до інтенсивної зміни інформаційних технологій. Розв ' язання цієї проблеми можливе у напрямі фундаменталізації ці єї підготовки. с. 60-63.
Головня, О. С. (2015) Критерії добору програмних засобів віртуалізації у навчанніunix-подібних операційних систем. Інформаційні технології в освіті (24). с. 119-133. ISSN 1998-6939
Горобець, С. М. (2015) ВІДГУК офіційного опонента Горобця Сергія Миколайовича на дисертацію Кобилянської Ірини Миколаївни на тему "Формування компетентності з безпеки життєдіяльності майбутніх спеціалістів фінансово-економічних спеціальностей у фаховій підготовці", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Горобець, С. М. (2015) Перспективи впровадження тайм-менеджменту у ВНЗ України. Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного розвитку вищої школи. с. 62-64.
Горобець, С. М. (2015) Розвиток творчих компетентностей майбутніх фахівців під час вивчення дисципліни "Основи комп’ютерної графіки". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 92-96. ISSN 2076-6173
Горобець, С. М. (2015) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів при вивченні дисципліни "Основи комп’ютерного дизайну". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 76-80. ISSN 2076-6173
Горпинич, В. В. (2015) Розробка графічних зображень засобами бібліотеки OpenGL. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 132-133.
Жуковський, С. С. (2015) Методичні аспекти підготовки обдарованих школярів до олімпіад з інформатики. Проблемы современного педагогического образования (47(V)). с. 62-69. ISSN 2311-1305
Загацька, Н. О. (2015) Комп’ютерна анімація криптографічних алгоритмів на основі Flash-технології як засіб подання навчального лекційного матеріалу. Інформаційні технології в освіті (25). с. 105-114. ISSN 1998-6939
Карплюк, С. О., Вербівський, Д. С., Фільшина, С. М. (2015) Концептуальні основи розробки інформаційно-аналітичної Web-орієнтованої системи управління навчально-виховним процесом фізико-математичного факультету. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (8). с. 143-145.
Карташова, Л. С. (2015) Інфографіка як засіб подання інформації при вивченні окремих тем курсу інформатика. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 173-174.
Коневщинська, О. Е. (2015) Мережні технології в інформаційно-освітньому середовищі навчального закладу. Збірник тез доповідей науково-практичної конференції "Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності". с. 51-53.
Коневщинська, О. Е. (2015) Мережні технології та мобільні засоби як складові е-навчання. Збірник наукових праць "нові інформаційні технології в освіті для всіх", ч.1. с. 251-255. ISSN ISBN 978-966-02-7867-7
Коневщинська, О. Е. (2015) Мережні технології як складова інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи, 4 (2). с. 9-11. ISSN 2411-4685
Коневщинська, О. Е. (2015) Психолого-педагогічні передумови розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників засобами мережних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 49 (5). с. 82-88. ISSN 2076-8184
Коневщинська, О. Е. (2015) Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж. Інформаційні технології і засоби навчання, 45 (1). с. 12-20. ISSN 2076-8184
Коношевський, О. Л. (2015) ВІДГУК офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Коношевського Олега Леонідовича, доцента кафедри алгебри та методики навчання математики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського на дисертаційне дослідження Мосіюка Олександра Олександровича на тему: «Підготовка майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності засобами комп’ютерних технологій», представленої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Відділ аспірантури та докторантури.
Коротун, О. В. (2015) Формування ІКТ-компетентності викладача ВНЗ в умовах дистанційного навчання з використанням LMS-систем. In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності.
Коротун, О. В. (2015) Хмарні SAAS - сервіси в освітньому процесі ЗНЗ. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 157-159.
Коротун, О. В. (2015) Хмарні SAAS - сервіси в освітньому процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Наукові записки (7). с. 49-54. ISSN 978-966-7406-67-7
Коротун, О. В. (2015) Хмарні бази диних та можливості їх застосування в освіті. Хмарні технології в сучасному університеті. с. 24-26. ISSN Черкаський державний технологічний університет
Кривонос, О. М. (2015) Дипломна робота в системі підготовки бакалавра за напрямом підготовки 6.040302 «Інформатика». Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного розвитку вищої школи. с. 73-75.
Кривонос, О. М. (2015) Науково-дослідна робота в системі підготовки здобувача вищої освіти за напрямом підготовки 6.040302 «Інформатика*». Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. с. 252-260.
Кривонос, О. М., Коротун, О. В. (2015) Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки (8). с. 19-23. ISSN 978-966-7406-67-7
Куліковська, О. В. (2015) Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів. Інформаційні технології — 2015. с. 175-177.
Кухтюк, В. О. (2015) Android development. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 59-63.
Кухтюк, В. О. (2015) Розробка електронного посібника для платформи Android. Житомирський державний університет імені Івана франка.
Литвинова, С. Г., Спірін, О. М., Анікіна, Л. П. (2015) Хмарні сервіси Office 365: навчальний посібник. [Навчальний матеріал]
Литвинова, С. Г., Спірін, О. М., Шишкіна, М. П., Носенко, Ю. Г. (2015) Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища. Документація. ЦП «Компринт».
Луцько, А. Л. (2015) Засоби відображення тривимірних зображень на web-сторінках. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 126-127.
Максимчук, М. О. (2015) Використання баз даних при програмуванні в середовищі Delphi. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 207-208.
Маньковський, А. В. (2015) Building Web applications for work automation at the recruitmen agency. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 82-84.
Маньковський, А. В. (2015) Створення веб-додатку для автоматизованої роботи кадрового агенства. Житомирський державний університет імені Івана франка.
Маньковський, А. В. (2015) Створення веб-додатку для автоматизованої роботи кадрової агенції. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 73-74.
Мельничук, М. М. (2015) Перспективи застосування баз даних mysql в сучасних Інтернет ресурсах. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 220-221.
Могильницький, В. Ю. (2015) Базові засади створення офіційного сайту вищого навчального закладу. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 182-184.
Мосіюк, О. О. (2015) Підготовка майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності засобами комп’ютерних технологій. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мосіюк, О. О. (2015) Підготовка майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності засобами комп’ютерних технологій. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Мосіюк, О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 219-224. ISSN 2076-6173
Моцний, М. Р. (2015) Особливості розробки комп’ютерних ігор. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 104-106.
Мошон, Т. В. (2015) Software development for android. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 99-101.
Мошон, Т. В. (2015) Розробка програмного забезпечення на ОС Android. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 185-187.
Мінгальова, Ю. І. (2015) Деякі аспекти використання інформаційно-аналітичних систем для підтримки науково-дослідної роботи студенті. Нові інформаційні технології в освіті для всіх. Збірка праць. Частина 2, 2. с. 27-31.
Мінгальова, Ю. І. (2015) Деякі складові архітектури інформаційно-аналітичних систем у науково-дослідній роботі студентів. IIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2015». с. 71-73.
Мінгальова, Ю. І. (2015) Ознаки, характерні риси та властивості систем організаційного управління. Перспективні напрямки світової науки: Збірник статей учасників тридцять першої міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційний потенціал світової науки – XXI сторіччя" (25 лютого-1 березня 2015р.).– Том 2. Природничі та точні науки; Соціально-еко. с. 32-34.
Наконечна, О. А., Петрук, С. В. (2015) Моделювання ефективного електронного документообігу для управління діяльністю органів державної влади. Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент, 2 (19). с. 169-181.
Новицька, Т. Л. (2015) Кейс-метод у підготовці науково-педагогічних працівників до використання сервісів електронної бібліотеки. Інформаційні технології в освіті (25). с. 126-137. ISSN 1998-6939
Новицька, Т. Л., Марченко, О. О. (2015) Загальні підходи до використання електронних систем відкритого доступу у науково-педагогічних дослідженнях Інформаційні технології і засоби навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (50). с. 181-191.
Оверчук, О. В. (2015) Analysis of creating blogs. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 110-112.
Оверчук, О. В. (2015) Аналіз засобів створення блогів. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 201-202.
Одуд, О. А. (2015) Використання наукометричних платформ у підготовці докторів філософії у галузі педагогічних наук. In: Звітна наукова конф. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Ольшевський, І. В. (2015) Порівняльний аналіз методів чисельного обчислення інтегралів. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 78-79.
Ольшевський, І. В. (2015) Порівняльний аналіз методів чисельного обчислення інтегралів. Житомирський державний університет імені Івана франка.
Папіжук, Б. І. (2015) Мультимедійний електронний підручник. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 151-153.
Папіжук, Б. І. (2015) Розробка мультимедійного електронного підручника для курсу «Комп’ютерна графіка». Житомирський державний університет імені Івана франка.
Папіжук, Богдан (2015) Analysis of creating blogs. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 113-114.
Плотницький, Ю. В. (2015) Problem of methods testing program systems in it sector. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 116-118.
Плотницький, Я. В. (2015) Методи тестування програмних систем. Житомирський державний університет імені Івана франка.
Плотницький, Я. В. (2015) Проблема застосування методів тестування програмних систем в ІТ-галузі. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 93-94.
Поліщук, В. В. (2015) Using cloud computing in education. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 125-127.
Поліщук, В. В. (2015) Використання хмарних технологій в навчальному процесі. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 214-215.
Постова, С. А. (2015) Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота (37). с. 137-140.
Райковська, Г. О. (2015) ВІДГУК офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Райковської Галини Олексіївни на дисертаційне дослідження Мосіюк Олександра Олександровича «Підготовка майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності засобами комп’ютерних технологій», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних. Відділ аспірантури та докторантури.
Семенюк, Р. А. (2015) Robotics for beginners. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 140-141.
Семенюк, Р. А. (2015) Використання онлайн сервісів для вивчення інтернет-програмування. КОМП’ ЮТЕРИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. с. 110-111.
Сидоренко, Т. О. (2015) Аналіз середовищ програмування для розробки програмного забезпечення на ОС Android. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 181-182.
Словінська, О. Д. (2015) Проектування інформаційного простору за умов впровадження електронних систем організації конференцій. Матеріали наукової конференції Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Спірін, О. М. (2015) Web-орієнтовані засоби моніторингу оприлюднення результатів науково-педагогічних досліджень. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Спірін, О. М., Іванова, С. В. (2015) Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України. Український педагогічний журнал (1). с. 192-205.
Спірін, О. М., Іванова, С. М., Яцишин, А. В., Лабжинський, Ю. А., Новицький, О. В., Новицька, Т. Л. (2015) Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України. Проектний звіт. Інститут інформаційних технологій та засобів навчання.
Спірін, О. М., Новицька, Т. Л., Лупаренко, Л. А. (2015) Науково-методичний та координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України. Комп'ютер у школі та сім'ї, 125 (5). с. 11-17.
Стець, О. В. (2015) Переваги використання технології CMS JOOMA 2.5 для створення сайтів. КОМП’ ЮТЕРИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. с. 112-114.
Столяренко, І. С. (2015) Особливості організації змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології в освіті (24). с. 138-147. ISSN 1998-6939
Сідорова, О. С. (2015) Technologien der erstellung von webseiten für die distanzbildung. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 148-150.
Сідорова, О. С. (2015) Технології електронного навчання з курсу «Захист інформації у комп’ютерних системах». Житомирський державний університет імені Івана франка.
Сідорова, О. С. (2015) Технології створення сайтів дистанційної освіти. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 156-157.
Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2015) Вивчення функціональних можливостей засобу macrorecorder додатків MS Office 2010. Наукові записки. с. 57-63. ISSN 978-966-7406-67-7
Сікора, Я. Б. (2015) Зміст професійної підготовки бакалаврів інформатики. Проблеми та перспективи навчання технологій : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 2–3 квітня 2015 р., м. Кіровоград / За заг. ред. М.І. Садового та О.В. Єжової.. с. 46-49.
Сікора, Я. Б. (2015) Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч.1, 7. с. 170-174.
Томашевська, М. Р. (2015) Технології створення комп’ютерної графіки та анімації. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 184-185.
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2015) Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. «Проблеми та перспективи навчання технологій». с. 25-27.
Федорчук (Жуковська), А. Л. (2015) Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Наукові записки (7). с. 95-98. ISSN 978-966-7406-67-7
Хом’як, Д. І. (2015) Розробка програми фітошдикації для оптимізації технологічних процесів на етапі проектування. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 114-115.
Шкабара, В. С. (2015) Створення сайту за допомогою CMS. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 70-71.
Шматюк, Т. В. (2015) The concept of the binary tree. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 144-145.
Яценко, О. Ю. (2015) Classification of Web-Sites and Their Design. Трансформація мовного образу сучасного фахівця (10). с. 189-190.