Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2004

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 33.

Дубасенюк О. А., Осадчий М. М., Романюк П. Ф., Монастирецький Л. С., Антонова О. Є., eds. (2004) Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад. Зб. наук.-метод. праць . Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Дубасенюк О. А., ed. (2004) Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Єремеєва В. М. (2004) Технологія вивчення основ курсу дидактики. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць.. С. 69–78.

Єршова Л. М. (2004) Жіноча освіта на Волині в період російсько-польського освітянського двовладдя (1793 – 1831 рр.). Українська полоністика (1). С. 126–136.

Антонова О. Є. (2004) Базові знання з педагогіки: становлення, розвиток, технологія формування. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Антонова О. Є. (2004) Організація роботи з педагогічно обдарованими студентами. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр (5). С. 379–384.

Антонова О. Є. (2004) Особливості формування моральної свідомості учнів старшого шкільного віку. Теорія і практика формування громадянських цінностей старшокласників: Зб. наук. - метод. праць. С. 51–53.

Антонова О. Є. (2004) Проблема обдарованості в умовах трансформації суспільства. Проблема суспільних трансформацій України в умовах транзитивного розвитку: Зб. наук. праць. С. 182–188.

Антонова О. Є. (2004) Проблема розвитку здібностей та обдарованості у філософсько-педагогічних системах Давнього світу. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. праць (31). С. 216–221.

Антонова О. Є. (2004) Проблема розвитку обдарованості майбутнього вчителя як фактор само актуалізації його особистості. Молодь в умовах нової соціальної перспективи //Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 120–122.

Антонова О. Є. (2004) Система роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира). Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць.. С. 64–76.

Антонова О. Є. (2004) Система роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м.Житомира). Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад: Збірник наук.-метод. праць. С. 54–63.

Антонова О. Є. (2004) Технологический подход к организации работы с педагогически одаренной молодежью (на примере всеукраинской студенческой олимпиады по педагогике). Акмеология 2004 /Кузьмина Н.В., Зимичев А.М. составление и редакция. С. 35–43.

Антонова О. Є. (2004) Технологія розвитку педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А.Дубасенюк: Зб. наук. праць. С. 60–67.

Антонова О. Є. (2004) Технологія формування базових педагогічних знань у майбутніх учителів. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А.Дубасенюк: Зб. наук. праць.. С. 18–24.

Антонова О. Є., Бобракова Т. (2004) Вивчення стану готовності вчителів до роботи з обдарованими учнями. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (1). С. 183–187.

Антонова О. Є., Гончаренко О. (2004) Шляхи самовдосконалення студентів факультету іноземних мов. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (1). С. 178–183.

Антонова О. Є., Сидорчук Н. Г. (2004) Мала академія наук як форма організації наукової діяльності учнів. [Навчальний матеріал]

Вітвицька С. С. (2004) Технологія підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць.. С. 115–121.

Дубасенюк О. А. (2004) Інноваційні навчальні технології – основа модернізації університетської освіти. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін: Зб. наук.-метод праць. С. 3–14.

Дубасенюк О. А. (2004) Про діяльність навчально-науково-виробничого комплексу „Полісся„. Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад /За ред. О.А.Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць. С. 3–14.

Дубасенюк О. А. (2004) Технологія вивчення педагогіки у вищому навчальному закладі. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць.. С. 44–52.

Ковальчук В. А. (2004) Технологія розв‘язання соціально-педагогічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць. С. 87–97.

Левківський М. В. (2004) Інноваційні технології формування компетентності майбутніх вчителів. Освітні інноваційні технології викладання навчальних дисциплін: Зб. наук.-метод. праць /За ред. О.А. Дубасенюк.. С. 49–55.

Левківський М. В. (2004) Інноваційні технології формування компетентності майбутніх учителів. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць. С. 98–108.

Левківський М. В. (2004) Відповідальність особистості у суб’єкт-суб’єктній взаємодії. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Збірник наукових праць., 2. С. 80–84.

Левківський М. В. (2004) Морально-правова відповідальність у життєвому самовизначенні старшокласників /. Теорія і практика формування громадянських цінностей у старшокласників.. С. 25–28.

Левківський М. В. (2004) Педагогічне краєзнавство: проблема пошуку. Молодь в умовах нової соціальної перспективи: / Відп. ред. проф. А.В. Іванченко. С. 189–193.

Левківський М. В. (2004) Правова держава як гарант морально-правової відповідальності юнаків і дівчат. Вісник Київського міжнародного університету (5). С. 125–132.

Левківський М. В. (2004) Формування професійної компетентності вчителя (засобами історико-педагогічного краєзнавства). Вісник Київського міжнародного університету. (4). С. 137–146.

Левківський М. В., Сидорчук Н. Г. (2004) Підготовка майбутніх учителів до роботи з дітьми зони радіологічного контролю. Науково–методична співпраця в системі університет – середній та вищий навчальний заклад /За ред. О.А.Дубасенюк: Зб. наук.-метод. праць. С. 41–45.

Саух П. Ю., Левківський М. В., Вознюк О. В. (2004) Синергетика освіти. Інше. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка.

Сидорчук Н. Г. (2004) Технологія організації самоосвітньої діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення предметів педагогічного циклу. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць. С. 64–69.

Цей список був створений Wed Jul 2 20:29:21 2025 EEST.