Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" та Рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 29.

Сидорчук, Н. Г., ed. (2019) Компетентнісні засади освітньо-виховного процесу в умовах ціложиттєвого навчання. Випуск 3. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, Україна.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., eds. (2019) Тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні: програма конференції. ФОП Левковець Н.М..

Biruk, N., Bondarenko, Valentin, Antipova, Olha, Griban, Grygoriy, Sydorchuk, Ninel, Horokhova, Lyudmila, Boichuk, Iryna, Verbovskyi, Igor, Antonova, Olena, Novitska, Inesa, Prontenko, Kostiantyn, Bloshchynskyi, I. (2019) Methodological principles of the professional training of future specialists at higher education institutions. Revista Dilemas contemporáneos: Educación, Política y Valores (VII). ISSN 2007-7890

Антонова, О. Є. (2019) Особливості підготовки креативного фахівця: досвід закладів вищої освіти України. Проблеми освіти: зб. наук. праць (91). с. 11-15.

Антонова, О. Є. (2019) Системний підхід до підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 «Науки про освіту». Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16–17 квітня 2019 року, м. Суми), 1. с. 97-100.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2019) Серця, віддані педагогіці. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки (до 100-річчя Житомирського державного університету імені Івана Франка). Документ, представлений на обговорення. Видавець О.О.Євенок, Житомир.

Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л. (2019) The Implementation of The Creative Thinking Development Technology of High School Pupils in The Extracurricular Activities: Results of The Pedagogical Experiment. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (98). с. 78-89. ISSN 2663-6387

Антонова, О. Є., Фамілярська, Л. Л. (2019) Study of the Development of the Teacher's Information and Communication Mobility within the System of Postgraduate Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 58-65. ISSN 2663-6387

Антонова, О. Є., Фамілярська, Л. Л. (2019) Використання цифрових технологій в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Open educational e-environment of modern University, special edition : Спецвипуск «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті». с. 10-22. ISSN 2414-0325

Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). с. 13-17. ISSN 2663-6085

Вознюк, О. В., Свиридюк, В. В. (2019) Efficiency estimation of scientific research conducted by masters' of nursing by means of modern scientometric technologies. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (97). с. 89-102. ISSN 2663-6387

Вітвицька, С. С. (2019) Нова українська школа і сучасний вчитель у контексті ідей В. О. Сухомлинського. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід : збірник наукових праць. с. 12-17.

Вітвицька, С. С. (2019) Ціннісні орієнтації та життєва позиція сучасної студентської молоді. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). с. 46-52.

Вітвицька, С. С., Андрійчук, Н. М. (2019) Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка. ISBN 978-966-485-142-5

Вітвицька, С. С., Колесник, Н. Є., Бойчук, І. Д., Герасимчук, О. Л., Запорожцева, Ю. С., Ковальчук, О. А., Казмерчук, А., Корнійчук, Ю. Г., Кубрак, С. В., Мірошніченко, О., Сікора, Я. Б., Танська, В. В., Усата, О. Ю. (2019) Моделювання професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграційних процесів. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.

Вітвицька, С. С., Мельник, О. Ф. (2019) Model of Professional Competence Formation of Future Specialists of Food Technologies in the Process of Studying Natural Science Disciplines at College. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 44-50. ISSN 2663-6387

Дубасенюк, О. А. (2019) Методологічні засади наукової діяльності у закладах вищої освіти, реалізовані у наукових працях академіка АМСКП Д.В. Чернілевського. Проблеми освіти: збірник наукових праць (91). с. 135-140.

Дубасенюк, О. А. (2019) Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Креативна педагогіка: [наук.-метод. журнал] / академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся" (14). с. 36-41.

Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2019) Competency Principles of Teacher's Professional Training and Development in the Conditions of European Integration. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 17-25. ISSN 2663-6387

Мирончук, Н. М., Макаревич, О. О. (2019) Research of Volitional Efforts in a Structure of a Regulatory-Volitional Component of Readiness to Self-Organization in Professional Activity of a Future Lecturer in Higher Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). с. 26-32. ISSN 2663-6387

Павленко, В. В. (2019) Компаративна педагогіка. [Навчальний матеріал]

Павленко, В. В. (2019) Розвиток креативності учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. Проблеми освіти (92). с. 106-111.

Примак, О. В. (2019) Сутність та потенціал STEM-освіти. Нові технології навчання (92). с. 227-232.

Самойленко, О. А., Дубасенюк, О. А., Сидорчук, Н. Г. (2019) Trends of development of adult education in the EU countries. Педагогічний часопис Волині (13). с. 97-104. ISSN 2415-8143

Сидорчук, Н. Г. (2019) Євроінтеграційний контекст професіографічного аналізу поняття «професійний потенціал». In: Професіографічний підхід у системі вищої освіти. Вид-во Євенок О.О., Житомир, с. 40-69.

Сидорчук, Н. Г. (2019) До питання підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 квітня 2019 року, м. Суми), 1. с. 117-121. ISSN №978-966-698-271-4

Сидорчук, Н. Г. (2019) Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Проблеми освіти (92). с. 168-172.

Смаілова, Таміла (2019) Формування мультикультурної компетентності учнів початкової школи. Креативна педагогіка (14). с. 120-123.

Яценко, С. Л. (2019) Управління формуванням професійної компетентності керівника закладу дошкільної освіти. ВИТОКИ педагогічної майстерності (23). с. 244-247.

Цей список був створений у Fri Dec 20 01:10:38 2024 EET.