![]() | перехід на Верхній рівень |
Єфимчук А. О., Сорочинська О. А. (2019) Екологічний квест як інноваційна технологія формування у дошкільників первинних уявлень про зв’язки у природі. Психологія і педагогіка в системі сучасного гуманітарного знання ХХІ століття: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 13-14 грудня 2019 р.). С. 11–14.
Іваницька Надія, Сорочинська О. А. (2019) Формування природознавчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами лепбук. Дошкільна освіта: від традицій до інновацій: збірник студентських наукових статей за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (27-28 листопада 2019 року, м. Суми). С. 226–229.
Андрушко Є., Коновальчук І. І. (2019) Використання методу моделювання у розвитку зв'язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : компетентнісний підхід : зб. наук. праць. С. 118–121.
Баранюк Л. К. (2019) Формування уявлень про форми та геометричні фігури дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: комплексний підхід: збірник наукових праць. С. 121–123.
Басюк Н. А. (2019) Моральне виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку: погляди класиків і практика сьогодення. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти. С. 58–67.
Басюк Н. А. (2019) Моральні почуття старших дошкільників: підходи до розуміння. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. С. 274–287.
Басюк Н. А. (2019) Партнерська взаємодія вчителя Нової української школи з батьками молодших школярів. Актуальні проблеми та перспективи дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі: збірник науково-методичних праць. С. 7–10.
Басюк Н. А. (2019) Форми взаємодії вчителя з батьками молодших школярів в умовах Нової української школи. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. С. 9–12.
Ващук С. В. (2019) Психологічні особливості професійного самовизначення студентів-магістрантів. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. С. 225–228.
Власюк К. А. (2019) Формування пізнавальних інтересів молодих школярів шляхом ігрової діяльності при вивченні курсу «Я досліджую світ». Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи: зб. наукових праць: в 2-х ч..
Вознюк О. В. (2019) Інтегральний підхід до визначення, формування та діагностики обдарованості, практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]
Вознюк О. В. (2019) Аналіз співробітництва і партнерства. Збірник науково-методичних матеріалів конференції «Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах нової української школи» 15 травня 2019 року, КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР.
Вознюк О. В. (2019) Головні аспекти теорії ноосферної освіти. Проблеми освіти: збірник наукових праць (91). С. 81–87.
Вознюк О. В. (2019) Моделирование реальности возможно. Монографія. Koob publications, Житомир.
Вознюк О. В. (2019) На пути создания педагогики жизненных фактов: учебное пособие. [Навчальний матеріал]
Вознюк О. В. (2019) Нова модель психокорекції "дітей дощу", "дітей сонця" та дітей з ДЦП. Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. праць. матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 18 квітня 2019 р.) / за ред. І. Д. Сахневич. С. 7–14.
Вознюк О. В. (2019) Новое понимание развития человека от дошкольника к человеку пожилого возраста. «Академия Тринитаризма». ISSN 2618-9968
Вознюк О. В. (2019) Ноосферно-резонансная педагогика. «Академия Тринитаризма». ISSN 2618-9968
Вознюк О. В. (2019) Ноосферно-резонансная педагогика: монография. Монографія. Koob publications, Житомир.
Вознюк О. В. (2019) Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений. «Академия Тринитаризма» (77-656). ISSN 2618-9968
Вознюк О. В. (2019) Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний. Монографія. Koob publications, Житомир.
Вознюк О. В. (2019) Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие. [Навчальний матеріал]
Вознюк О. В. (2019) Системно-междисциплинарные основания социальной власти. «Академия Тринитаризма» (77-656). ISSN 2618-9968
Вознюк О. В. (2019) Сможет ли педагогика жизненных фактов решить проблемы современного образования? «Академия Тринитаризма» (77-656). ISSN 2618-9968
Вознюк О. В. (2019) Энергоинформационное взаимодействие системных образований: междисциплинарные рубежи исследования. Інше. Koob publications, Житомир.
Вознюк О. В., Горобець С. М. (2019) Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку у побудові інформаційно-цифрової технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р.. С. 312–321.
Вознюк О. В., Манол М. (2019) On the problem of human consciousness: from facts to theoretical speculations. Diogenes, 27 (1). С. 48–62. ISSN 2367-9549
Вознюк О. В., Тарнавська Н. П. (2019) До проблеми побудови нової парадигми дошкільної освіти. практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2019 р. / за заг. ред. Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. Переяслав-Хмельницький. ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». С. 30–31.
Гужанова Т. С. (2019) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з навчальної дисципліни «Методика формування мовленнєвої компетенції дошкільників. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Гужанова Т. С. (2019) Використання казок для формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. С. 124–129.
Гужанова Т. С. (2019) Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Педагогіка загальна». Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
Гужанова Т. С. (2019) Місце «Методики формування мовленневої компетенції дошкільників» у підготовці майбутніх вихователів. Актуальні проблеми та перспективи дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі: зб. науково-методичних праць. С. 10–12.
Гужанова Т. С. (2019) Формування мовної компетентності у старших дошкільників за допомогою казок у світі Концепції "Нова українська школа". Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. С. 188–201.
Гужанова Т. С., Рудницька Н. Ю. (2019) Методичні рекомендації з педагогічної практики (в літніх оздоровчих таборах). Житомир.
Дворецька В. П. (2019) Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць.
Коновальчук І. І. (2019) Методологічні засади підготовки магістрів дошкільної освіти до організації інноваційної діяльності. Нові технології навчання: зб. наук. праць. С. 109–115.
Корягіна Ю. І., Сорочинська О. А., Танська В. В. (2019) Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою. Психологія і педагогіка в системі сучасного гуманітарного знання ХХІ століття: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 13-14 грудня 2019 р.). С. 47–50.
Кузнецова Т. М. (2019) Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. С. 12–27.
Кузьмук К. О. (2019) Маркетингова діяльність в управлінні закладом позанкільної освіти в умовах інтеграції закладів освіти. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності ( 18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. С. 146–151.
Кулеш О. С., Сорочинська О. А. (2019) Екскурсія як форма екологічного виховання старших дошкільників. Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6-7 грудня 2019 року).. С. 42–46.
Литвиненко А. С., Сорочинська О. А. (2019) «Метод проектів» у формуванні основ природознавчої компетентності дітей дошкільного віку. атеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 листопада 2019 р. м. Дніпро. Частина ІІ. С. 193–195.
Макарчук О. В. (2019) Виховання звукової культури мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор та вправ. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. С. 160–163.
Максимова О. О. (2019) Diagnosis of the Interpersonal Tolerance Manifestation of Senior Preschool Children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). С. 5–10. ISSN 2663-6387
Максимова О. О. (2019) Позиція толерантності вчителя НУШ. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. С. 38–54.
Натальчук О. Р., Сорочинська О. А., Танська В. В. (2019) Особливості застосування засобів екологічного тренінгу в формуванні уявлень про взаємозв’язки в природі у дітей дошкільного віку. Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6-7 грудня 2019 року).. С. 52–56.
Поліщук Т. С. (2019) Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник наукових праць. С. 174–177.
Рудницька Н. Ю. (2019) Використання диференційованого навчання на уроках математики в початковій школі. Актуальні проблеми та перспективи дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі: зб. науково - метод. праць. С. 17–21.
Рудницька Н. Ю. (2019) Проектні технології на уроках математики в початковій школі. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення нової української школи: компетентнісний підхід»: збірник наукових праць. С. 80–84.
Рудницька Н. Ю. (2019) Сучасні технології навчання математики у початковій школі в контексті впровадження ідей Нової української школи. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія. С. 215–287.
Сорочинська О. А. (2019) Методологічні засади підготовки майбутніх учителів біології до природоохоронної роботи з учнями основної школи. Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». С. 183–188.
Сорочинська О. А., Іванцова А. В. (2019) Досвід інклюзивної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти у курсі «Вікова фізіологія і валеологія». ІІ International scientific conference «Modernization of the educational system: world trends and national peculiarities”: Conference proceedings.
Сорочинська О. А., Павлюченко О. В., Семенович Яна (2019) Фізичний розвиток майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти як основа формування здоров’я у дітей дошкільного віку. Нові технології навчання: збірник наукових праць. С. 267–274.
Сорочинська О. А., Танська В. В., Струганів А. Р. (2019) Ознайомлення старших дошкільників із природним довкіллям методом інтелект-карт. Materiály XV Mezinárodní vĕdecko - praktická konference «Věda a vznik - 2019». С. 47–49.
Федорова М. А. (2019) Diagnosis of the Emotional Component of the Moral Value Formation of Senior Preschool Children. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). С. 11–16. ISSN 2663-6387
Федорова М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. С. 300–314.
Шанскова Т. І. (2019) Використання методологічних надбань К. Ушинського в сучасній дошкільній лінгводидактиці. Українській вимір. Міжнародний збірник науково-педагогічних, методичних статей і матеріалів з України та діаспори. С. 6–9.
Шанскова Т. І. (2019) Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до світового освітнього простору», 4(82) (6). С. 504–514.
Шанскова Т. І. (2019) Сучасні пріоритети управління якістю освіти закладів вищої освіти: кафедральний рівень. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності ( 18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. С. 98–103.
Шанскова Т. І., Гужанова Т. С. (2019) Analysis of the Results of the Experimental Work in the Formation of Pedagogical Knowledge of the Future Teachers in the Process of Obtaining a Second Higher Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (96). С. 66–73. ISSN 2663-6387