![]() | Вгору на рівень |
Білоусова І., Шмиглюк О. Г. (2013) Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5). С. 18–19.
Гавриловська К. П. (2013) Особливості підготовки студентів-психологів до педагогічної діяльності. Матеріали VI Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 12–15.
Гречуха І. А. (2013) Ціннісна підтримка студентів-першокурсників які навчаються у ВНЗ за обміном. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 23–26.
Журавльова Л. П., Коломієць Т. В. (2013) Емпатійна детермінація когнітивних стилів міжособистісної взаємодії у юнацькому віці. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, ХV (1). С. 104–112. ISSN 2077-2289
Журавльова Л. П., Коломієць Т. В. (2013) Структурно-динамічна модель мезовиміру міжособистісної взаємодії. Освіта регіону (4 (34)). С. 275–279.
Журавльова Л. П., Романова М. К. (2013) Вплив емпатії на розвиток екологічної спрямованості жінок дорослого віку. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Психологія, 18 (22). С. 25–33. ISSN 2304-1609
Журавльова Л. П., Романова Марина (2013) Чинники розвитку екологічної свідомості у ранньому дорослому віці. Освіта регіону (2 (32)).
Загурська І. С. (2013) Методичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності». [Навчальний матеріал]
Загурська І. С. (2013) Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом. Молодий вчений (2(02)). С. 94–99. ISSN 2304-5809
Загурська І. С. (2013) Роль референтного компонента здібностей у розвитку самооцінки молодших школярів. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 44–45.
Загурська І. С. (2013) Психосемантичні методи дослідження самооцінки в роботі практичного психолога. Психологічне діагностування в роботі практичного психолога: Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 72–74.
Кащук Я., Шмиглюк О. Г. (2013) Взаємозвязок між соціометричним статусом учня в класі та рівнем його комунікабельності. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету (5). С. 52–53.
Кириченко В. В. (2013) ІДЕОГРАФІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КРИЗИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ У СИТУАЦІЇ ЗМІНИ ПРОФЕСІЇ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2 (11). С. 152–158. ISSN 2227-2844
Кириченко В. В. (2013) Вивчення кризи ціннісної свідомості у процесі первинної професійної адаптації. Матеріали VI Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 120–124.
Кириченко В. В. (2013) ПРОБЛЕМЫ ИЗУЧЕНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ НАДЕЖНОСТИ СУБЪЕКТА ТРУДА В ПРОФЕССИЯХ ТИПА «ЧЕЛОВЕК-ТЕХНИКА». Сборник научных трудов SWorld, 23 (3). С. 38–43. ISSN 2224-0187
Кириченко В. В. (2013) Професійна адаптація особистості: суб’єктно-ціннісний підхід до вивчення. Проблеми та перспективи розвитку практичної психології в Україні. ст. 56.
Кириченко В. В. (2013) Рефлексія динаміки розвитку здібностей у процесі професійної адаптації. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ХІІ (16). С. 165–173. ISSN 2072-4772
Кириченко В. В. (2013) Соціально-психологічні особливості вивчення психофізичного стану особистості у процесі професійного відбору. Здоровий спосіб життя: проблеми та досвід. Матеріали ІІІ міжнародної наук.-практ. конф., 5-7 листопада 2013 р. С. 157–159.
Кириченко В. В. (2013) Стратегіально-типологічні особливості адаптації суб’єкта праці у професіях «людина-людина» та «людина-техніка». Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка., 11 (7). С. 410–418.
Коломієць Т. В. (2013) Емпатійна детермінація емоційних проявів міжособистісної взаємодії у юнацькому віці. Наука і освіта (7/СXVІ). С. 155–160.
Костенко Д., Шмиглюк О. Г. (2013) Дослідження мотивації професійної діяльності військовослужбовців контрактної служби. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5). С. 65–66.
Котлова Л. О., Степанюк І. А. (2013) ІММ Психологія травмуючих ситуацій. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
Котлова Л. О. (2013) Гендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому віці. Педагогічна освіта: теорія і пратика. Психологія. Педагогіка (19). С. 95–99.
Котлова Л. О. (2013) Психологія конфлікту: курс лекцій. [Навчальний матеріал]
Кулаковський Т. Ю. (2013) Належне оцінювання можливостей підприємця як один із кроків до підприємницького успіху. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (1 (63)). С. 279–283. ISSN 1728-4236
Мазяр О. В. (2013) Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.01. Автореферат Докторський thesis, Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України.
Мазяр О. В. (2013) Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : дис. … канд. псих. наук : 19.00.01 : захищ. 29.10.2013. Автореферат Докторський thesis, Національна академія педагогічних наук.
Мазяр О. В. (2013) Особливості концептуального взаємозв’язку положень І.О. Сікорського з сучасними теоріями обдарованості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 12 (16). С. 225–231.
Мазяр О. В. (2013) Особливості розвитку обдарованості у концептуальних положеннях І.О. Сікорського. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 52–53.
Марчук К. А. (2013) Екстрадієгетичний наратор у "Повісті врем'яних літ". Житомирські літературознавчі студії (7). С. 283–288. ISSN 2305-5898
Моляко В. О. (2013) И все же существует телепатия. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 12 (16). С. 171–174.
Моляко В. О. (2013) Проблема психологии творчества и разработка подхода к изучению одаренности. Одаренные дети: проблемы, перспективы, развитие: материалы Всероссийской научно-практической конференции. С. 54–61.
Моляко В. О. (2013) Проблеми функціонування творчого сприймання в умовах надлишку інформації різної модальності та значимості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України., 12 (16). С. 7–19.
Моляко В. О. (2013) Пушкинская парадигма в психологии творчества. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 12 (17). С. 326–349.
Моляко В. О. (2013) Так что же такое восприятие мира? Идеи О. К. Тихомирова и А.В. Брушлинского и фундаментальные проблемы психологии (к 80-летию со дня рождения).. С. 333–337.
Моляко В. О. (2013) Творческое поэтическое мировосприятие. Человек, субъект, личность в современной психологии. Материалы Международной конференции, посвященной 80-летию А.В. Брушлинского, 3 (3). С. 267–271.
Музика О. Л., Гавриловська К. П., Тичина І. М., Майстренко Т. М., Весельська А. Л., Оснадчук Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 58–64. ISSN 2076-6173
Никончук Н. О. (2013) Психосемантичне дослідження рефлексивно-ціннісних компонентів здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, VII (32). С. 166–180. ISSN 2072-4772
Никончук Н. О. (2013) Як запобігти формуванню негативних особистісних якостей у молодшому шкільному віці. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (24). С. 87–94.
Портницька Н. Ф. (2013) Засооби розширення оепарціонального досвіду у процесі розвитку творчих здібностей дошкльників. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки та розвитку творчих здібностей та обдарованості "Три кроки". С. 89–91.
Портницька Н. Ф. (2013) Ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей дошкільників: соціально-психологічні аспекти. Проблеми діагностики і проектування розвитку обдарованих дошкільників: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 268–271.
Фальковська Л. М., Жуковська Л. О. (2013) Досвід переживання успіху у молодшому шкільному віці як провідна ідея організації навчання. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. 367 -371.
Шаюк А. В., Сергета І. В., Мостова О. П. (2013) Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку. Biomedical and biosocial anthropology (21). С. 24–28.
Шмиглюк О. Г. (2013) Рефлексія художніх здібностей у юнацькому віці: ідеографічне дослідження. Матеріали VІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.