Щерба Н. С. (2008) Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів стратегічної (діяльнісної) компетенції. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми.. С. 510–516.
Preview
Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів стратегічної (діяльнісної) компетенції.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
Метою даної статті є викладення методики, опис проведення та наведення результатів моніторингу готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної)компетенції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 08:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11215 |
ДСТУ 8302:2015: | Щерба Н. С. Моніторинг готовності майбутніх учителів іноземних мов до формування в учнів стратегічної (діяльнісної) компетенції . Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2008.. С. 510–516. |