Zhytomyr State University Library

Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад.

Корженко Віталія (2015) Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с.. № 4. pp. 51-53.

[thumbnail of Корженко_Павлик.pdf]
Preview
Text
Корженко_Павлик.pdf

Download (352kB) | Preview

Abstract

Про соціальну рекламу як ресурс розвитку територіальних громад.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social Technologies
Depositing User: Світлана Миколаївна Коляденко
Date Deposited: 09 Apr 2015 12:28
Last Modified: 07 Mar 2016 03:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16847
ДСТУ 8302:2015: Корженко Віталія Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад.. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с.. 2015. № 4. pp. 51-53.

Actions (login required)

View Item
View Item