Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад.

Корженко Віталія (2015) Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с.. № 4. С. 51–53.

[thumbnail of Корженко_Павлик.pdf]
Preview
Текст
Корженко_Павлик.pdf

Завантажити (352kB) | Preview

Анотація

Про соціальну рекламу як ресурс розвитку територіальних громад.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 09 Квіт 2015 09:28
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16847
ДСТУ 8302:2015: Корженко Віталія Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад.. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с.. 2015. № 4. С. 51–53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу