Орел Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. № 82. pp. 182-188.
Preview
Orel_1s.pdf
Download (332kB) | Preview
Abstract
У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analytics and Statistics |
| Depositing User: | А. М. Бойко |
| Date Deposited: | 30 Apr 2015 17:12 |
| Last Modified: | 21 Sep 2016 13:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158 |
| ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів . Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. 2015. № 82. pp. 182-188. |


