Орел Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. № 82. С. 182–188.
Preview
Orel_1s.pdf
Завантажити (332kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 30 Квіт 2015 14:12 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 10:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158 |
ДСТУ 8302:2015: | Орел Л. О. Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів . Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. 2015. № 82. С. 182–188. |