Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. № 82. С. 182–188.

[thumbnail of Orel_1s.pdf]
Preview
Текст
Orel_1s.pdf

Завантажити (332kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 30 Квіт 2015 14:12
Оновлення: 21 Вер 2016 10:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158
ДСТУ 8302:2015: Орел Л. О. Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів . Проблеми освіти: Збірник наукових праць.. 2015. № 82. С. 182–188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу