Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів

Антонова О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. С. 71–102.

[thumbnail of Антонова О.pdf]
Preview
Текст
Антонова О.pdf

Завантажити (734kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 11 Груд 2016 15:16
Оновлення: 11 Груд 2016 15:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22730

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу