Антонова О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. С. 71–102.
Preview
Антонова О.pdf
Завантажити (734kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
| Дата подачі: | 11 Груд 2016 17:16 |
| Оновлення: | 11 Груд 2016 17:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22730 |
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. 2016. С. 71–102. |


