Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури

Лісова Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.

[thumbnail of Лісова_стаття.pdf]
Preview
Текст
Лісова_стаття.pdf

Завантажити (393kB) | Preview

Анотація

Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PC Романські мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 11 Лют 2024 08:19
Оновлення: 11 Лют 2024 08:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу