Лісова Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.
Preview
Лісова_стаття.pdf
Download (393kB) | Preview
Abstract
Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PC Romance languages |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
| Depositing User: | Юлія Олександрівна Лісова |
| Date Deposited: | 11 Feb 2024 10:19 |
| Last Modified: | 11 Feb 2024 10:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979 |


