Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи

Сідун М. М. (2010) Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 172–175.

[thumbnail of vip50_37.pdf]
Preview
PDF
vip50_37.pdf

Завантажити (136kB) | Preview

Анотація

У статті визначено і досліджено роль моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, а також наголошено на важливості моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, при чому слід враховувати роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі моделювання навчальних ситуацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 09:45
Оновлення: 14 Серп 2015 21:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4280
ДСТУ 8302:2015: Сідун М. М. Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 172–175.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу