Сідун М. М. (2010) Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 172–175.
Preview
vip50_37.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті визначено і досліджено роль моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, а також наголошено на важливості моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, при чому слід враховувати роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі моделювання навчальних ситуацій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 09:45 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4280 |
ДСТУ 8302:2015: | Сідун М. М. Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 172–175. |