Калініна Л. В., Волощук А. М. (2006) Особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх вчителів іноземної мови на початковому етапі ВНЗ. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. № 3. С. 55–59.
Preview
4, 2006.pdf
Завантажити (326kB) | Preview
Анотація
Технологічні та інформаційні інновації кінця ХХ – початку ХХІ століття, розширення сфер взаємодії на міжнародному рівні, поступовий перехід нашого суспільства із закритого у відкрите – все це стало поштовхом
до знайомства з культурою країн різних континентів та для міжкультурної комунікації, тобто адекватного сприйняття двох учасників комунікативного акту, які належать до різномовних та різнонаціональних культур.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 16 Трав 2014 08:24 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11304 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В., Волощук А. М. Особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх вчителів іноземної мови на початковому етапі ВНЗ. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. 2006. № 3. С. 55–59. |