Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи

Волощук А. М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти..

[thumbnail of article 07.pdf]
Preview
Текст
article 07.pdf

Завантажити (214kB) | Preview

Анотація

У 2001 році на основі Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти були змінені шкільні програми з іноземних мов у різних типах ЗНЗ,
системи оцінювання знань і вмінь володіння іноземною мовою. Такі ж самі зміни відбулися і на рівні вищої школи. Навчання набуло комунікативного, особистісно-орієнтованого характеру, що сприяє інтенсифікації процесу
здобування знань та вивченню іноземної мови зокрема.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 08:25
Оновлення: 15 Серп 2015 06:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11305
ДСТУ 8302:2015: Волощук А. М. Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти. 2007..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу