Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею

Котловий С. А. (2013) Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею. Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. № 19. С. 99–104.

[thumbnail of Potip_2013_19_29.pdf]
Preview
Текст
Potip_2013_19_29.pdf

Завантажити (89kB) | Preview

Анотація

Про значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: безконфліктна поведінка, педагогічна взаємодія.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 07 Жовт 2014 12:45
Оновлення: 15 Серп 2015 08:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12944
ДСТУ 8302:2015: Котловий С. А. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею. Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. 2013. № 19. С. 99–104.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу