Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукові підходи щодо виділення етапів педагогічної творчості майбутніх учителів

Залібовська-Ільніцька З. В. (2012) Наукові підходи щодо виділення етапів педагогічної творчості майбутніх учителів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 280–282.

[thumbnail of Zalibovska_Ilnycka_2012.pdf]
Preview
Текст
Zalibovska_Ilnycka_2012.pdf

Завантажити (107kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 30 Жовт 2014 22:52
Оновлення: 15 Серп 2015 09:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13457
ДСТУ 8302:2015: Залібовська-Ільніцька З. В. Наукові підходи щодо виділення етапів педагогічної творчості майбутніх учителів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. 2012.. С. 280–282.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу