Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи

Залібовська-Ільніцька З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 45–46.

[thumbnail of 04zizvsh.pdf]
Preview
PDF
04zizvsh.pdf

Завантажити (112kB) | Preview

Анотація

У статті подаються результати категорійного аналізу базових понять дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 30 Вер 2008 11:40
Оновлення: 14 Серп 2015 20:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264
ДСТУ 8302:2015: Залібовська-Ільніцька З. В. Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 45–46.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу