Карплюк С. О., Мінгальова Ю. І., Франовський А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Т. 1, № LXXIX. С. 235–240. ISSN 2413-1865.
Херсон_5555_ГОТОВЕ_Херсон_Стаття_Карплюк_Мінг(1)_copy.pdf
Завантажити (548kB) | Preview
Анотація
У публікації зроблено спробу окреслити основні особливості інноваційної педагогічної технології взаємонавчання в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. Охарактеризовано базові поняття дослідження та визначено переваги взаємонавчання у навчальному процесі. Крім того, здійснено аналіз можливостей і специфіки використання технології взаємонавчання при викладанні фахових дисциплін природничо-математичного профілю у вищий школі з використанням ІКТ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | взаємонавчання, інформаційно-комунікаційні технології, професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів інформатики |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Світлана Карплюк |
Дата подачі: | 14 Бер 2018 10:42 |
Оновлення: | 14 Бер 2018 10:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26746 |
ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О., Мінгальова Ю. І., Франовський А. Ц. Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2017. Т. 1, № LXXIX. С. 235–240. |