Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи

Сидорчук Н. Г. (2019) Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Проблеми освіти. № 92. С. 168–172.

[thumbnail of 12_03_нов_сидорчук_житомир.pdf]
Preview
pdf
12_03_нов_сидорчук_житомир.pdf

Завантажити (360kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізовано питання підготовки магістрів – майбутніх викладачів вищої школи. Доведено необхідність удосконалення їх професійної методичної підготовки з урахуванням сучасних викликів суспільства. Визначено необхідність осмислення й узагальнення теорії і практики підготовки магістрів до викладацької діяльності у вищій школі з урахуванням продуктивного досвіду закладів вищої освіти. Представлено результати теоретичних узагальнень автора у зазначеному напрямі, вихідні позиції професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Окреслено перспективи впровадження визначених підходів у практику роботи вищих закладів освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: магістр, викладач вищої школи, професійна методична підготовка
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 17 Квіт 2019 21:45
Оновлення: 17 Квіт 2019 21:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29213
ДСТУ 8302:2015: Сидорчук Н. Г. Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Проблеми освіти. 2019. № 92. С. 168–172.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу