Зимовець О. А. (2009) Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 150–156. ISSN 2076-6173.
Preview
32_43.pdf
Завантажити (336kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема визначення складу професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку ХХІ століття. Автор пропонує визначення поняття "професійні уміння вчителя гуманітарних дисциплін в інформаційному суспільстві", уточнює склад професійних умінь з огляду на завдання гуманізації та гуманітаризації освіти в умовах інформаційного суспільства та деталізує їх зміст на прикладі вчителя іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Жовт 2009 11:42 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2975 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А. Склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 150–156. |