Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами спецкурсу "Інформаційно-аналітичні уміння майбутніх учителів іноземних мов"

Карпенко Є. М. (2009) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами спецкурсу "Інформаційно-аналітичні уміння майбутніх учителів іноземних мов". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 157–160.

[thumbnail of 33_43.pdf]
Preview
PDF
33_43.pdf

Завантажити (261kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор обґрунтовує доцільність використання спеціально розробленого спецкурсу для оптимізації формування даних умінь у системі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов та пропонує алгоритмічну організацію такого спецкурсу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 11:43
Оновлення: 14 Серп 2015 19:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2976
ДСТУ 8302:2015: Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами спецкурсу "Інформаційно-аналітичні уміння майбутніх учителів іноземних мов". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 157–160.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу