Довгань Л. І. (2009) Використання тестів у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 22–25.
Preview
5_44.pdf
Завантажити (250kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутнісні характеристики тестів як ефективного засобу контролю знань студентів у процесі вивчення іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах. Виділено основні види тестів залежно від етапу навчального процесу, на якому вони впроваджуються, та проаналізовано особливості їх застосування. Визначено переваги використання тестових завдань у навчальному процесі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 10:29 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2997 |
ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Використання тестів у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 22–25. |