Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри

Русанова О. О. (2009) Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 55–58.

[thumbnail of 12_44.pdf]
Preview
PDF
12_44.pdf

Завантажити (239kB) | Preview

Анотація

У статті висловлюється специфіка і підкреслюється важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявляються індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 10:38
Оновлення: 14 Серп 2015 19:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3005
ДСТУ 8302:2015: Русанова О. О. Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 55–58.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу