Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Акмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освіти

Сидорчук Н. Г., Дубасенюк О. А. (2020) Акмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освіти. Нові технології навчання: зб. наук. праць. № 94. С. 306–313.

[thumbnail of стат_сид_дуб_НТН.pdf]
Preview
pdf
стат_сид_дуб_НТН.pdf

Завантажити (466kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості акмеологічного зростання дослідницької компетентності викладачів університету – дослідників Житомирської науково-педагогічної школи. Розглянуто базові поняття актуалізованої проблеми, зокрема дослідницька компетентність як інтегральне утворення, що поєднує особистісні та професійні характеристики педагога, рівень його методологічної культури, володіння знаннями, уміннями і способами дослідницької діяльності з метою пошуку нових знань для вирішення актуальних педагогічних проблем. Дослідницьку компетентність розглянуто у контексті системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, акмеологічного, інтегрованого підходів. Представлено три рівні аналізу: структурний (досліджено наукову діяльність як певну цілісність, систему, елементи якої утворюють гармонійно побудовану структуру), аксіологічний (виділено ціннісні аспекти досліджуваної діяльності, показники творчої спрямованості, цілемотиваційної сфери), праксеологічний (відображено динамічну природу науково-дослідного процесу, його циклічний, спіралеподібний характер). На основі виявлених особливостей акмеологічного зростання дослідницької компетентності викладачів університету у межах наукової школи у сфері педагогічної освіти прогнозовано потребу у підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів, орієнтованих на постійний саморозвиток.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: акмеологічне зростання, дослідницька компетентність, викладач університету, наукова школа, наукові підходи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 07 Жовт 2020 12:05
Оновлення: 07 Жовт 2020 12:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31605
ДСТУ 8302:2015: Сидорчук Н. Г., Дубасенюк О. А. Акмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освіти. Нові технології навчання: зб. наук. праць. 2020. № 94. С. 306–313.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу