Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти

Колесник Н. Є., Танська В. В. (2021) Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 1, № 45. С. 76–80. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/45-1-12.

[thumbnail of 12 Колесник Танська стаття Дрогобич 2021.pdf]
Preview
Текст
12 Колесник Танська стаття Дрогобич 2021.pdf

Завантажити (333kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії
реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що
реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного
дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз
і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики).
Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського
державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних
компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування,
котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності.
Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною
універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну.
Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм
створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дизайн, екологічний дизайн, проєктна діяльність, підготовка здобувачів вищої освіти, дизайн-проєкт.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Наталія Колесник
Дата подачі: 23 Лют 2022 21:53
Оновлення: 28 Квіт 2025 20:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33824
ДСТУ 8302:2015: Колесник Н. Є., Танська В. В. Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Т. 1, № 45. С. 76–80. DOI: 10.24919/2308-4863/45-1-12.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу