Колесник Н. Є., Танська В. В. (2021) Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 1, № 45. С. 76–80. ISSN 2308-4863. DOI: 10.24919/2308-4863/45-1-12.
12 Колесник Танська стаття Дрогобич 2021.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії
реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що
реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного
дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз
і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики).
Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського
державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних
компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування,
котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності.
Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною
універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну.
Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм
створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дизайн, екологічний дизайн, проєктна діяльність, підготовка здобувачів вищої освіти, дизайн-проєкт. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
Користувач: | Наталія Колесник |
Дата подачі: | 23 Лют 2022 21:53 |
Оновлення: | 28 Квіт 2025 20:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33824 |
ДСТУ 8302:2015: | Колесник Н. Є., Танська В. В. Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Т. 1, № 45. С. 76–80. DOI: 10.24919/2308-4863/45-1-12. |