Електронна бібліотека Житомирського державного університету

«Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти

Калініна Л. В., Калінін В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика. № 1. С. 200–205.

[thumbnail of 2815-Текст статті-5360-1-10-20220603.pdf]
Preview
Текст
2815-Текст статті-5360-1-10-20220603.pdf

Завантажити (300kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі профорієнтаційної роботи учнів старшої школи в контексті вимог нових освітніх стратегій в Україні. Проаналізовано різні підходи до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками та
з’ясовано потребу змін в існуючих формах профорієнтації школярів, які не відповідають запитам учнів нового покоління. Зосереджено увагу на необхідності пошуку нових форм профорієнтаційної роботи, які б допомогли старшокласникам у професійному самовизначенні з урахуванням власних інтересів і нахилів, давали б можливість перевірити ступінь власної внутрішньої готовності до вибраної професії, уміння самостійно й усвідомлено застосовувати отримані знання і навички в майбутній професійній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Климович
Дата подачі: 08 Черв 2022 18:13
Оновлення: 08 Черв 2022 18:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34098
ДСТУ 8302:2015: Калініна Л. В., Калінін В. О. «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика. 2022. № 1. С. 200–205.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу