Калініна Л. В., Калінін В. О. (2022) «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика. № 1. С. 200–205.
2815-Текст статті-5360-1-10-20220603.pdf
Завантажити (300kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі профорієнтаційної роботи учнів старшої школи в контексті вимог нових освітніх стратегій в Україні. Проаналізовано різні підходи до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками та
з’ясовано потребу змін в існуючих формах профорієнтації школярів, які не відповідають запитам учнів нового покоління. Зосереджено увагу на необхідності пошуку нових форм профорієнтаційної роботи, які б допомогли старшокласникам у професійному самовизначенні з урахуванням власних інтересів і нахилів, давали б можливість перевірити ступінь власної внутрішньої готовності до вибраної професії, уміння самостійно й усвідомлено застосовувати отримані знання і навички в майбутній професійній діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Климович |
Дата подачі: | 08 Черв 2022 18:13 |
Оновлення: | 08 Черв 2022 18:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34098 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В., Калінін В. О. «Жива бібліотека» як форма профорієнтаційної роботи у старших класах закладів середньої освіти. Педагогічні науки: теорія та практика. 2022. № 1. С. 200–205. |