Петрова С. І. (2022) Переваги онлайн-платформи moodle для впровадження технологій змішаного навчання в освітньому процесі вищих навчальних закладів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 217–221.
Preview
С. І. Петрова ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ MOODLE ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ.pdf
Завантажити (789kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 09 Груд 2022 14:02 |
Оновлення: | 09 Груд 2022 14:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35370 |
ДСТУ 8302:2015: | Петрова С. І. Переваги онлайн-платформи moodle для впровадження технологій змішаного навчання в освітньому процесі вищих навчальних закладів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 217–221. |