Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти

Галус О. М. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1894-3141, Романишина Л. М. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6026-2614 (2024) Роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. № 1. С. 36–41. ISSN 2524-2660. DOI: 10.31651/2524-2660-2024-1-36-41.

[thumbnail of 04_Галус_Романишина.pdf]
Preview
Текст
04_Галус_Романишина.pdf

Завантажити (389kB) | Preview

Анотація

У XXI ст. інформація почала набувати нових функцій: від вдосконалення техніки і технологій, запровадження штучного інтелекту до критичного мислення людей. У цьому контексті важливо у людини розвивати критичне мислення – здатність до ухвалення ретельно обміркованих та незалежних рішень.
Проаналізовано сутність та роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Наведено прізвища науковців, які у своїх працях досліджували сутність, особливості та властивості критичного мислення
людини.
Акцентовано увагу та сутність критичного мислення як процесу, за допомогою якого розум людини опрацьовує інформацію з метою осягнення, продукування ідей або розв’язання проблеми.
Схарактеризовано основні властивості критичного мислення особистості: усвідомленість, самостійність, рефлексивність, самоаналіз, цілеспрямованість, обґрунтованість,
контрольованість, самоорганізованість.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач: Олена Анічкіна
Дата подачі: 27 Черв 2024 12:27
Оновлення: 08 Лип 2025 14:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40535
ДСТУ 8302:2015: Галус О. М., Романишина Л. М. Роль критичного мислення у професійній підготовці здобувачів вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2024. № 1. С. 36–41. DOI: 10.31651/2524-2660-2024-1-36-41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу