Сорокіна Н. В. (2010) Професійна іншомовна компетентність майбутніх філологів у системі ключових освітніх компетенцій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 81–84.
Preview
Vip_49_16.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів з позицій компетентнісного підходу. Автор визначає структурно-змістові особливості цього поняття та його місце в системі ключових освітніх компетенцій. На основі аналізу ряду досліджень структури поняття професійної компетентності, автор визначає компоненти професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Бер 2010 11:37 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4072 |
ДСТУ 8302:2015: | Сорокіна Н. В. Професійна іншомовна компетентність майбутніх філологів у системі ключових освітніх компетенцій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 81–84. |