Довгань Л. І. (2010) Сучасний стан проблеми формування педагогічної майстерності викладача іноземної мови вищого навчального закладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 90–93.
Preview
vip50_19.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутнісні характеристики поняття педагогічна майстерність та професійна компетентність, проаналізовано психолого-педагогічну літературу щодо визначення цих понять. Виділено базові компоненти у структурі педагогічної майстерності викладача іноземної мови. Визначено основні напрями вдосконалення професійної майстерності викладача-мовника у вищих навчальних закладах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 08:13 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4261 |
ДСТУ 8302:2015: | Довгань Л. І. Сучасний стан проблеми формування педагогічної майстерності викладача іноземної мови вищого навчального закладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 90–93. |