Товщик С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота».. № 19. С. 236–239.
Preview
соціальне_виховання__стаття.pdf
Завантажити (175kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні теоретичні підходи до феномену соціального виховання, визначення змісту соціального виховання як складової процесу соціалізації особистості. Соціальне виховання визначається як варіативна модель особистісного розвитку індивіда в системі взаємодій соціальних інститутів та окремого суб’єкта соціалізації.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
| Користувач: | Світлана Миколаївна Коляденко |
| Дата подачі: | 22 Лист 2010 13:05 |
| Оновлення: | 30 Серп 2015 10:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4447 |
| ДСТУ 8302:2015: | Товщик С. А. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота».. 2010. № 19. С. 236–239. |


