Савченко О. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0085-7189, Брик Т. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7273-5688
(2025)
Навчальні стратегії засвоєння професійної лексики.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121.
С. 19–34.
ISSN 2663-6387.
DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.2.
4.pdf
Завантажити (441kB) | Preview
Анотація
Стаття зосереджена на вивченні стратегій навчання, спрямованих на засвоєння професійної лексики, оскільки професійна лексична компетенція є невід'ємною частиною професійної компетентності, лінгвістичною основою комунікативної компетенції іноземної мови, а вищі навчальні заклади докладають значних зусиль у професійній комунікації. Зростаючі вимоги до професійної мовної підготовки фахівців технічних спеціальностей, розширення та зміцнення міжнародних контактів, а також зростання наукового прогресу визначають необхідність володіння англійською мовою для спеціалістів на достатньо високому рівні. Ці тенденції зумовлюють необхідність пошуку оптимальних методів інтенсифікації викладання професійно орієнтованої термінології та ефективного засвоєння термінологічних одиниць. Заглиблюючись у теоретичні основи понять «професійно орієнтована лексика» та «стратегія навчання», у статті висвітлено наявну категоризацію стратегій навчання. Також акцентовано увагу на різних підходах науковців до тлумачення цих понять. У статті уточнено дидактичні можливості стратегій навчання та визначено можливі шляхи їх реалізації у викладанні/вивченні іноземної мови в контексті вищої освіти. У статті пропонується розуміння впливу стратегій навчання на динаміку засвоєння професійної лексики, наголошується на важливості дотримання основних принципів викладання професійної лексики, зосереджується на ролі вчителя не лише у навчанні, а й у формуванні та розвитку стратегій вивчення іноземної мови у студентів. У статті детально розглядаються шляхи впровадження когнітивних стратегій навчання на уроках англійської мови. Наведено приклади вправ, які можуть значно підвищити ефективність навчання, використовуючи когнітивні стратегії та створюючи сприятливі умови для засвоєння спеціалізованої лексики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Аліна Ковальчук |
Дата подачі: | 01 Вер 2025 11:10 |
Оновлення: | 05 Вер 2025 09:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45055 |
ДСТУ 8302:2015: | Савченко О. О., Брик Т. О. Навчальні стратегії засвоєння професійної лексики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2025. № 121. С. 19–34. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.2. |