Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування бренду освітнього продукту як чинник соціального розвитку закладу освіти

Дрозд Д. В. (2025) Формування бренду освітнього продукту як чинник соціального розвитку закладу освіти. In: IX Всеукраїнська студентська наукова конференція «Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики», 21 листопада 2025 р., Київ. С. 177–178. DOI: 10.62732/liga-ukr-21.11.2025.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (188kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 21 Лист 2025 17:02
Оновлення: 21 Лист 2025 17:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45926

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу