Ситняківська С. М. (2012) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 85–88. ISSN 2076-6173.
15s.pdf
Завантажити (244kB) | Preview
Анотація
У статті представлено методичні рекомендації щодо визначення обсягу навчальної роботи з професійно-орієнтованої групи дисциплін для студентів магістратури, який може відпрацьовуватися ними на білінгвальній основі (вивчення професійно-орієнтованих дисциплін іноземною мовою). В їх основі лежить принцип ''золотого перетину'', що супроводжує білінгвальну систему підготовки магістрів. Доведено, що за допомогою цього принципу можна побудувати найбільш ефективну систему підготовки соціальних педагогів на білінгвальній основі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Лют 2013 11:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9188 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СИСТЕМИ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 85–88. |